اضافه شدن گرگ کینر به کیرا نایتلی در فیلم درام کمدی Misbehaviour

27 November 2018 - 20:30

گرگ کینر (Greg Kinnear) به کیرا نایتلی (Keira Knightley) در فیلم Misbehaviour اضافه شد، و قرار است نقش باب هوپ را در این درام کمدی بازی کند که درباره‌ی مراسم «دوشیزه‌ی دنیا» در سال ۱۹۷۰ است که مختل شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لسلی منویل (Lesley Manville) بازیگر فیلم Phantom Thread «رشته خیال» نقش دولورس همسر هوپ را بازی می‌کند، و کیلی هاوس (Keeley Hawes) بازیگر سریال Bodyguard «محافظ»، ریس ایفانز (Rhys Ifans) و فیلیس لوگان (Phyllis Logan) نیز به این پروژه اضافه شده‌اند.

قبلا نام گوگو امبتا را (Gugu Mbatha-Raw) و جسی باکلی (Jessie Buckley) برای حضور در کنار نایتلی در این فیلم درام کمدی اعلام شده بود، که داستان حمله‌ی جنبش آزادی زنان که تازه تاسیس شده بود به مراسم دوشیزه‌ی دنیا حین پخش زنده تلویزیونی را روایت می‌کند.

هوپ میزبان مراسم دوشیزه‌ی دنیا در سال ۱۹۷۰ بود، که در آن زمان با ۱۰۰ میلیون مخاطب، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی دنیا به حساب می‌آمد. وقتی این مراسم ادامه پیدا کرد، مخاطبان از تاج‌گذاری اولین دختر سیاهپوست «دوشیزه‌ی دنیا» در طول تاریخ این مراسم شوکه شده بودند.

فیلیپه لوتورپ (Philippa Lowthorpe) برنده‌ی جایزه‌ی بفتا، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که توسط سوزان مکی (Suzanne Mackie) و سارا جین ویل (Sarah-Jane Wheale) تهیه می‌شود. این فیلم براساس فیلم‌نامه‌ی اریجینالی نوشته‌ی ربکا فلین (Rebecca Flynn) و گابی چیاپه (Gaby Chiappe) ساخته می‌شود.

فلین و اندی هریس (Andy Harries)، کامرون مک‌کراکن (Cameron McCracken)، جنی بورگرس (Jenny Borgars)، رز گارنت (Rose Garnett)، ناتاشا وارتون (Natascha Wharton) و آندریا اسکارسو (Andrea Scarso) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

فیلمبرداری این فیلم این هفته در لندن آغاز می‌شود و قرار است تا اوایل سال ۲۰۱۹ به پایان برسد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.