تصاویر پشت‌صحنه جدید از فیلم جوکر در یک قبرستان

27 November 2018 - 22:30

تصاویر پشت‌صحنه جدید از فیلم Joker «جوکر»، آرتور فلک با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) را در یک قبرستان نشان می‌دهند. این فیلم به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) که توسط استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی (DC Films) تولید می‌شود، داستان سرگذشتی برای شخصیت جوکر روایت خواهد کرد. در این فیلم همچنین رابرت دنیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، مارک مارون (Marc Maron)، برت کالن (Brett Cullen) و فرانسیس کانروی (Frances Conroy) حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم «جوکر» که از دنیای گسترده‌ی دی‌سی (DCEU) مجزا خواهد بود، داستان زندگی آرتور را به عنوان یک کمدین شکست خورده روایت می‌کند. فیلمبرداری این فیلم که در ماه سپتامبر در نیویورک آغاز شد هم‌چنان ادامه دارد و حالا باز هم تصاویر جدیدی از آن منتشر شده‌اند.

در این تصاویر آرتور را در یک قبرستان می‌بینیم، که در حال ملاقات یک قبر است. هیچ شخصیت دیگری در این تصاویر دیده نمی‌شود، بنابراین این یک مراسم خاکسپاری نیست، بلکه یک ملاقات توسط آرتور است. همچنین این نکته که او یک دست کت و شلوار قرمز پوشیده اثبات می‌کند این فقط یک ملاقات ساده است.

نکته دیگر در این تصاویر این است که او گریم دلقک خودش را به صورت ندارد، بنابراین احتمالا کسی که او برای ملاقاتش آمده او را شخصا می‌شناخته است. جزییات اولیه از فیلم حاکی از این بود که رابطه آرتور با مادر فوت کرده‌اش Penny (با بازی کانروی) را بررسی می‌کند، پس احتمالا این سنگ قبر اوست. اگر این قضیه درست باشد، ممکن است با تصاویری که قبلا منتشر شد و در آن‌ها آرتور در حال دویدن به سمت توماس وین بود تا عکسی مرموز را به او نشان دهد مرتبط باشد. همچنین با توجه به اینکه توماس وین با مادر آرتور که در خانه‌ی او خدمتکار بوده رابطه داشته است، ممکن است پدر واقعی آرتور باشد، پس ممکن است آرتور در حال معرفی کردن خودش به پدر واقعی‌اش بوده و از او برای مادر بیمارش تقاضای کمک مالی کرده است.

حدس دیگر درباره این سنگ قبر این است که متعلق به سوفی دوموند (با بازی بیتز) باشد، یک مادر تنها که دوست صمیمی آرتور هم هست. چون این فیلم در دهه ۸۰ روایت می‌شود،‌ ممکن است این قبر متعلق به توماس وین باشد، و با توجه به نوع رابطه‌ای که او درنهایت با پسر او یعنی بروس وین خواهد داشت، پوشیدن کت و شلوار قرمز آرتور را توجیه می‌کند. اما این حدس باعث به وجود آمدن این سوال می‌شود که چرا توماس و مارتا وین در مقبره‌ای بزرگ یا در ملک خودشان دفن نشده‌اند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.