اضافه شدن ایمی سداریس به فیلم شیرشاه در نقشی جدید

27 November 2018 - 23:30

ایمی سداریس (Amy Sedaris) بازیگر سریال‌های BoJack Horseman «بوجک هورسمن» و The Unbreakable Kimmy Schmidt «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر» به گروه بازیگران فیلم لایو اکشن The Lion King «شیرشاه» محصول دیزنی (Disney) اضافه شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این کمدین صداپیشگی یک نقش جدید یعنی حشره‌خوار جهنده را برعهده خواهد داشت. این حیوان که به دلیل دماغ بلندش شباهت زیادی به فیل دارد، بومی آفریقاست و سرعت بالایی هم دارد. سداریس هم‌اکنون در حال بازی در سریال At Home with Amy Sedaris «در خانه با ایمی سداریس» است که سازنده و تهیه‌کننده‌ی آن نیز هم خودش است. او همچنین در انیمیشن‌های Puss in Boots «گربه چکمه‌پوش» و Shrek «شرک» صداپیشگی کرده است.

در فیلم لایو اکشن «شیرشاه» دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش شاه آینده سیمبا، بیانسه (Beyonce) در نقش نالا، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش موفاسا پدر سیمبا، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش اسکار عموی شرور  سیمبا، الفری وودارد (Alfre Woodard) در نقش سارابی مادر سیمبا، جان کانی (John Kani) در نقش رافیکی، جان الیور (John Oliver) در نقش زازو حضور دارند. ست روگن (Seth Rogen) و بیلی ایکنر (Billy Eichner) در نقش‌های پومبا و تیمون از استعداد کمدی خود بهره می‌برند.

در حالی که بیشتر حیوانات این قلمرو به شاه احترام می‌گذارند، کفتارها نقشه‌های دیگری دارند. فلورنس کاسومبا (Florence Kasumba) در نقش شنزی، اریک آندره (Eric André) در نقش عزیزی و کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) در نقش کاماری، سه کفتار معروف این فیلم را به نمایش می‌گذارند.

فیلم لایو اکشن «شیرشاه» به کارگردانی جان فاورو (Jon Favreau) در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.