آیا دنباله‌ی To All the Boys I’ve Loved Before ساخته می‌شود؟

28 November 2018 - 09:41

گزارش شده است که نتفلیکس (Netflix) در حال صحبت با پارامونت (Paramount) برای ساخت دنباله‌ی فیلم To All the Boys I’ve Loved Before است و به زودی قرار است خبرهایی شود! این فیلم که در تابستان از استریم سرویس منتشر شد، اقتباسی از رمان پرفروش جوانان از جنی هان (Jenny Han) بود. To All the Boys I’ve Loved Before بازخوردهای مثبتی را به خود دید و در بین بزرگترین فیلم‌های امسال نتفلکیس قرار گرفت. در نتیجه بسیاری از هواداران از اینکه نتفلیکس اعلام کند دنباله‌ی «برای همه‌ی پسرانی که قبلا دوست داشتم» ساخته می‌شود، هیجان‌زده خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

To All the Boys I’ve Loved Before لانا کاندر (Lana Condor) را در نقش  لارا جین کوی (Lara Jean Covey)، نویسنده‌ی نامه‌های عاشقانه‌ی محرمانه‌ای معرفی می‌کند که هنگامی که این نامه‌ها فرستاده می‌شوند، زندگی‌اش کمی پیچیده می‌گردد. لارا جین نهایتا با یکی از دریافت کنندگان نامه یعنی پیتر کوینسکی (Peter Kavinsky) با بازی نوح سنتینو (Noah Centineo) قرار می‌گذارد که به دلایلی شخصی وارد یک رابطه‌ی ساختگی شوند.

THR گزارش کرد که نتفلیکس در حال تبادل نظر در مورد دنباله‌ی «برای همه‌ی پسرانی که قبلا دوست داشتم» با Paramount Pictures است. فیلم اول توسط Awesomeness تهیه گشت که در ماه اوت توسط پارامونت خریداری شد. THR قبلا بیان کرده بود که دنباله‌ی To All the Boys I’ve Loved Before یکی از اولین فیلم‌هایی است که مابین شرکت‌های سازنده‌اش مورد بحث قرار گرفته است و احتمالا به زودی به توافق خواهند رسید. گام‌های بعدی احتمالا تعیین تیم نویسندگان و انتخاب کارگردان و سپس بازگشت بازیگران است.

با توجه به موفقیت To All the Boys I’ve Loved Before، ممکن است برای نتفلیکس سخت باشد که ستارگان فیلم اول را دوباره بازگرداند. به ویژه سنتینو در پروژه‌های دیگری همچون Sierra Burgess is a Loser نیز به خوبی درخشیده است. او همچنین به ریبوت Charlie’s Angels پیوسته است و در نقش اصلی فیلم The Batman هم خواهد بود.

اگرچه ممکن است برنامه‌ی کاری کاندر و سنتینو شلوغ باشد، اما آنها اظهار کرده‌اند که علاقه‌مند به ادامه دادن نقششان در To All the Boys I’ve Loved Before هستند. در واقع، سنتینو گفت که تمام بازیگران و این تیم خلاق دوست دارند برای فیلم دوم بازگردند. فیلم اول توسط سوزان جانسون (Susan Johnson) به قلم سوفیا آلوارز (Sofia Alvarez) و بر اساس رمان هان، کارگردانی شد و اگر این دو مایل به بازگشت باشند، نتفلیکس تیم خلاقش را برای دنباله‌ی این فیلم موفق، حفظ کرده است. آنها توانستند فیلمی بسازند که با حجم زیادی از مخاطبان ارتباط برقرار کند که کار ساده‌ای نیست.

آنچه که در مورد دنباله‌ی «برای همه‌ی پسرانی که قبلا دوست داشتم» عنوان شد، همچنان رسمی نیست. هنوز لازم است که بحث بین نتفلیکس و پارامونت ادامه پیدا کند اما اکنون حداقل می‌دانیم نتفلیکس برای ساخت دنباله چراغ سبز نشان داده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.