نظر منتقدین در مورد Ralph Breaks the Internet چیست؟

7 December 2018 - 12:51

تمامی دوست‌داران دنیای انیمیشن، حتما فیلم بسیار هیجان‌انگیز Wreck-It Ralph «رالف خرابکار» را دیده‌اند و داستان این شخصیت گردن کلفت دوست‌داشتنی را از درون بازیهای ویدیویی دنبال کرده‌اند. این فیلم، رالف را به دنیای بازیهای رایانه‌‎‌ای برد و کارگردان ریچ مور (Rich Moore) تصاویر خاطره‌انگیزی را در آن خلق کرد. Wreck-It Ralph نامزد بهترین پویانمایی در گولدن گلوب اوارد شد و جایزه اسکار بهترین پویانمایی را هم برد. هزینه ساخت این انیمیشن، ۱۶۵میلیون دلار برآورد شده است که با فروش نزدیک به ۴۳۶ میلیون دلاری‌اش، برای استودیو والت دیزنی سود زیادی به همراه داشت. لذا فیلم دوم ساخته و اکران شد. برای آگاهی از نظر منتقدین در مورد فیلم دوم، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 «رالف اینترنت را خراب می‌کند» دنیای بازی‌های کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به یک دنیای بسیار هیجان‌انگیز به نام اینترنت پا می‌گذارد. در این فیلم، رالف با صداپیشگی جان سی رایلی (John C. Reilly) و وانلوپ وان شویتز (Vanellope Von Schweetz) با صداپیشگی سارا سیلور من (Sarah Silverman) باید خطر کرده و به دنیای وب بروند تا در جستجوی جایگزینی برای ذخیره‌ی بازی ویدیویی وانلوپ یعنی شوگر راش باشند. در این راه، رالف و وانلوپ، با ساکنان دنیای اینترنت برای رسیدن به هدفشان برخورد می‌کنند که از جمله‌ی آنها می‌توان به یس (Yesss) با صداپیشگی تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) که یک طراح وبسایت است اشاره کرد. ریچ مور و فیل جانستون (Phil Johnston) کارگردانان «رالف اینترنت را خراب می‌کند» هستند. ژانر این فیلم: ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، انیمیشن و خانوادگی است که رتبه‌ی PG را نیز دریافت کرده است و ۱۱۲ دقیقه هم شما را در سینما نگه می‌دارد.

در «رالف اینترنت را خراب می‌کند»، آلان تادکی (Alan Tudyk)، آلفرد موینا (Alfred Molina)، آنا اورتیز (Ana Ortiz)، آنیکا نونی روز (Anika Noni Rose)، آنتونی دنیلیز (Anthony Daniels)، آیولی کراوالو (Auli’i Cravalho)، دلا سبا (Della Saba)، اد او نیل (Ed O’Neill)، گل گدوت (Gal Gadot)، جینیفر گودوین (Ginnifer Goodwin)، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving)، ایدینا منزل (Idina Menzel)، ایرنه بدارد (Irene Bedard)، جک مک‌برایر (Jack McBrayer)، جیمز کوردن (James Corden)، جین لینچ (Jane Lynch)، جیسون لی (Jason Lee)، جودی بنسون (Jodi Benson)، جان سی رایلی (John C. Reilly)، کاترین وون تیل (Katherine Von Till)، کلی مک‌دونالد (Kelly Macdonald)، کریستین بل (Kristen Bell)، مندی مور (Mandy Moore)، مینگ-نا (Ming-Na)، پیتر کولن (Peter Cullen)، ربکا ویسوکی (Rebecca Wisocky)، سارا سیلورمن (Sarah Silverman)، شان گیامبرون (Sean Giambrone)، تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) هنرنمایی خواهند کرد.  Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 در مجموع ۴۱ نظر، ۳۳ رای مثبت، ۷ نظر متوسط و ۱ نظر ضعیف به خودش جلب کرد و نمره‌ی ۷۱ از ۱۰۰ را از سایت متاکریتیک، بدست آورد. در زیر نظر منتقدین را مشاهده می‌کنید:

«۹۰/۱۰۰ The New York Times | منتقد: بیگ ابیری»
در میان تصاویر پر هیجان فیلم، گاهی حس شوخ طبعی مشاهده می‌شود و گاهی هم ممکن است حس کنیم در حال تماشای یک فیلم وحشتناک و تلخ هستیم که بصورت آنلاین همه‌ی ما را به هیولا تبدیل می‌کند.
«۹۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبوراژ»
این یک فیلم دوست داشتنی است که همه چیز در آن سر جای خودش است اما نباید خود را زیاد جدی بگیرد.
«۸۳/۱۰۰ Original-Cin | منتقد: جیم اسلوتک»
Ralph Breaks the Internet تمام آن چیزی است که رالف خرابکار را هیجان انگیز می‌سازد و تمام ماجرا را بر روی یک بوم به نام اینترنت نقاشی می‌کند. طنز آن زیاد و هیجانش بی وقفه است و نمی‌توان این فیلم را از دست داد.
«۸۳/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: دانا شوارتز»
Ralph Breaks the Internet آن کلیشه‌ی به درد نخور بودن و خاطره انگیر نبودن دنباله‌ها را پشت سر می‌گذارد و یک انیمیشن زیبا، بی‌نظیر و با تحرک است و قلب فیلم اول را به یک فرانچایز بزرگتر می‌برد.
«۸۰/۱۰۰ Film Journal International | منتقد: استفن ویتی»
این هوشمندانه‌ترین دنباله‌ای بود که می‌توان ساخت. Ralph Breaks the Internet به شما یادآوری می‌کند که در فیلم اول چه چیزی بیشتر از همه دوست داشتنی بود. و سپس نه تنها به شما تصاویری شبیه به آن‌ها می‌بخشد بلکه موارد متفاوت‌تری نیز به ارمغان می‌آورد.
« ۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: جیم وجوودا»
در حالی که موضوع گشت و گذار در اینترنت آنچنان هم تازه نیست اما Ralph Breaks the Internet به خوبی عمل کرد و دو شخصیت اصلی خود را به شکلی عاطفی به این دنیا فرستاد.
« ۷۵/۱۰۰ Washington Post | منتقد: کریستن پیج کربی»
رالف و Vanellope در فیلم اول عناصری بودند که  آنها را گردهم آورد. در اینجا اما، این چیزی است که ممکن است باعث جدایی آنها از هم شود. در «رالف اینترنت را خراب می‌کند»، آنها در حال تلاش برای متوقف کردن هستند و در عین حال برای رفتن هم تلاش می‌کنند و فیلم به نوعی با حساسیت و مراقبت همراه است و در کنار این‌ها طنز هم دیده می‌شود.
«۷۵/۱۰۰ New York Post | منتقد: جانی اولکسینسکی» 
حس به اوج رسیدن، در داستان و طراحی فیلم برای افراد زیادی بسیار پیچیده و عجیب است. اما تا زمانی که این فیلم دست‌اندر کارانی مثل فیل جانستون و ریچ مور (زوتوپیا) را داشته باشد قطعا هوشمندانه است و همچنین ریلی و سیلورمن یک بار دیگر با صداپیشگی خود حس بی‌نظیری به مخاطب القا می‌کنند.
«۷۰/۱۰۰ ScreenCrush | منتقد: مت سینگر»
Ralph 2 یک اکشن و رقابت را ارائه می‌دهد که طنزهای به خصوص این سبک‌ فیلم‌های دیزنی را هم به همراه دارد. در ادامه‌ی آن یک موضوع غم‌انگیز هم حس ‌می‌شود که در مورد پیچیدگی‌های یک دوستی قدیمی است.
«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جاناتان پایل»
سرگرم کننده و شاید هم الهام بخش بود اما Ralph Breaks The Internet بیشتر باعث به سرعت خندیدن می‌شود به جای آنکه به کاوش آنچه ارائه می‌دهد بپردازد.
« ۵۹/۱۰۰ TheWrap | منتقد: آلونسو دورالد»
در این فیلم به طور قطع به روزرسانی‌هایی انجام شده است اما سخت است تصور کنیم که قبلا این بازی را انجام نداده‌‌ایم.

«۳۸/۱۰۰ (The Globe and Mail (Toronto | منتقد: بری هرتز»

این یک اثر بسیار ضعیف است که تنها به نام تجاری شرکت سازنده‌ی خود وابسته است.
منبع: Metacritics
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.