جان گلگر جونیور به فیلم ترسناک Larry پیوست

28 November 2018 - 11:30

جان گلگر جونیور (John Gallagher Jr) به فیلم ترسناک Larry «لری» محصول شرکت‌های امبلین پارتنرز (Amblin Partners) و پیکچر کمپانی (Picture Company) پیوست، که براساس داستان ترسناک کوتاهی نوشته‌ی جیکوب چیس (Jacob Chase) ساخته می‌شود. چیس همچنین نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گلگر جونیور به گیلین جیکوبز (Gillian Jacobs) و ازی رابرتسون (Azhy Robertson) که از قبل در این پروژه حضور داشتند اضافه می‌شود. این فیلم داستان یک پسر جوان و خانواده‌اش را روایت می‌کند که هدف هیولایی قرار می‌گیرند که از طریق وسایل الکترونیکی به خود شکل می‌دهد. الکس هینمن (Alex Heineman) و اندرو رونا (Andrew Rona) از طرف شرکت پیکچر کمپانی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

گلگر جونیور به زودی در فیلم Underwater «زیر آب» به کارگردانی ویلیام اوبنک در نقش مقابل کریستن استوارت (Kristen Stewart) و در فیلم The Best of Enemies «بهترین دشمنان» در نقش مقابل تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) و سم راکول (Sam Rockwell) حضور پیدا می‌کند. او همچنین در Modern Love «عشق مدرن» کمدی رمانتیک جدید شبکه آمازون (Amazon) به کارگردانی امی رسوم (Emmy Rossum) در کنار ان هتوی (Anne Hathaway)، تینا فی (Tina Fey) و دو پاتل (Dev Patel) حضور می‌یابد. او قبلا هم در فیلم‌های Peppermint «پپرمینت»، ۱۰Cloverfield Lane «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» و سریال The Newsroom «اتاق خبر» حضور داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.