پیوستن رابرت پاتریک به لیام نیسون در فیلم اکشن Honest Thief

28 November 2018 - 12:30

رابرت پاتریک (Robert Patrick) در فیلم اکشن هیجانی Honest Thief «دزد بی‌ریا» به لیام نیسون (Liam Neeson) و کیت والش (Kate Walsh) پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم به نویسندگی استیو آلریک (Steve Allrich) و کارگردانی مارک ویلیامز (Mark Williams)، تام کارتر (با بازی نیسون) سارق بانک حرفه‌ای، نیمه گمشده‌ی خودش را در آنی (با بازی والش) کارمند پیشخوان یک صندوق امانات می‌بیند، که کارتر ۷ میلیون دلار پول سرقتی را در یکی از صندوق‌های آن‌ مخفی کرده است. آن‌ها کاملا عاشق هم شده و کارتر با معرفی کردن خودش به پلیس سعی می‌کند زندگی جدیدی را شروع کند. وقتی این پرونده به یک مامور اف‌بی‌آی فاسد سپرده می‌شود همه چیز خطرناک و دشوار می‌شود. پاتریک نقش این مامور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند.

پاتریک به تازگی در فیلم The Laundromat «ماشین رختشویی» به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) بازی کرده و در فیلم The Poison Rose «رز سمی» به کارگردانی جورج گالو (George Gallo) حضور می‌یابد. پاتریک همچنین در ۹۳ قسمت از سریال Scorpion «اسکورپیون» حضور داشته است.

جفری داناوان (Jeffrey Donovan)، جی کورتنی (Jai Courtney) و آنتونی راموس (Anthony Ramos) هم در فیلم Honest Thief حضور دارند. تای دانکن (Tai Duncan)، مایلز نستل (Myles Nestel)، کریگ چپمن (Craig Chapman) و ویلیامز بودجه‌ی ۳۰ میلیون دلاری این فیلم را تامین می‌کنند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.