میراندا ریچاردسون در نسخه جدید Rams به سم نیل و مایکل کیتون پیوست

28 November 2018 - 18:00

میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson) قرارداد بازی در بازسازی فیلم Rams (قوچ) به زبان انگلیسی را که برنده UN Certain Regard شده بود را امضا کرد. این هنرپیشه ستاره بریتانیایی تئاتر و سینما در این فیلم به دسته بازیگرانی از جمله سم نیل (Sam Neil) و مایکل کاتون (Michael Caton) ملحق می شود. این فیلم هم اکنون در غرب استرالیا در حال فیلمبرداری است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ریچاردسون در نقش کت به عنوان یک دام پزشک محلی در شهری که کشاورزی و دامداری در آن جا متداول است، ایفای نقش می‌کند. بیماری نادری در شهر شیوع می‌یابد که گله های گوسفندان از جمله گوسفندان کولین و لس را مبتلا می‌کند، کولین و لس به ترتیب با هنرپیشگی نیل و کاتون دو برادرند که با هم قهرند. شیوع این بیماری آنها را مجبور می‌کند که برای حفظ زندگی و سرمایه‌شان با یکدیگر کار کنند. شارلوت بووینگ (Charlotte Boving) در ورژن قبلی این فیلم به کارگردانی گریمور هاکونارسون (Grimur Hakonarso) که به شدت مورد استقبال و پذیرش واقع شد، نقش کاراکتر اصلی را داشت که هم اکنون در ورژن جدید این فیلم قرار است ریچاردسون این نقش را بازی کند.

لیست بلند بالایی از فعالیت در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر نشان‌دهنده شهرت و اعتبار ریچاردسون است، که ازجمله کارهایش می‌توان به Blackadder (افعی سیاه)، The Crying Game (بازی گریه)، و Harry Potter and the Goblet of Fire (هری پاتر و جام آتش) اشاره کرد. این فیلم اقتباس شده از نسخه ایسلندی را جرمی سیمز (Jeremy Sims) کارگردانی می‌کند و او گفت از این که ریچاردسون نقش اصلی را در فیلم بازی می‌کند بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم.

از بازی‌اش در نقش کویینی [در فیلم Blackadder] گرفته تا ایفای نقشش در فیلم Stronger (قوی‌تر) همیشه طرفدار او بوده‌ام. و بسیار تلاش کردم تا او را به اینجا بکشانم تا نقش کت را بازی کند و دسته‌ی بازیگران درجه یک محلی ما را کامل کند.

سیمز در مورد ریچاردسون گفت: “او از بهترین بازیگران دنیاست که حضورش بعد دیگری به فیلم خواهد داد.”

ستاره‌هایی مثل آشر کدی (Asher Keddi)، واین بلر(Wayne Blair)، لئون فورد (Leon Ford)، و تراویس مک ماهون (Travis McMahon)، به همراه هایلی مک الینی (Hayley McElhinney)، و کیپان رادبری (Kipan Rothbury) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. بازیگران استرالیایی تازه کاری مثل آشر یاسبینک (Asher Yasbineck) و ویل مکنیل (Will McNeil) هم در این فیلم بازی می‌کنند.

اقتباس فیلم‌نامه Rams توسط جولز دانکن (Jules Duncan) – فیلم نامه نویس استرالیایی- صورت گرفت و جانل لاندرز (Jenelle Landers) و آیدان اوبریان (Aidan O’Bryan) – وابسته به WBMC استرالیا – تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. اسپانسرهای این فیلم، صندوق بودجه سینمای استرالیا، صندوق بودجه سینمای غرب، و صندوق بودجه سینمای محلی استرالیای غربی هستند.

شرکت سینمایی Roadshow این فیلم را در استرالیا و نیوزلند توزیع خواهد کرد. و شرکت سینمایی WestEnd انگلستان فروش‌ها در سراسر جهان را مدیریت می‌کند.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.