دنباله و اسپین‌آف انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse ساخته می‌شوند

28 November 2018 - 19:30

حالا که قرار است به زودی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» در سینماها اکران شود، سونی پیکچرز انیمیشن (Sony Pictures Animation) احساس دلگرمی می‌کند. این استودیو، خوآکیم دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos) را برای کارگردانی دنباله‌ای برای این انیمیشن و لورن مونتگومری (Lauren Montgomery) را برای کارگردانی اسپین‌آفی با حضور قهرمان‌های زن دنیای عنکبوتی انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بک اسمیت (Bek Smith) نویسنده سریال Zoo «باغ وحش» قرار است نویسنده‌ی این اسپین‌آف باشد، که قرار است روی سه نسل از زن‌ها با قدرت‌های عنکبوتی تمرکز کند. احتمالا در این اسپین‌آف اسپایدر-گوئن، اسپایدر-وومن، اسپایدر-گرل، مادام وب و سیلک حضور داشته باشند. ایمی پاسکال (Amy Pascal) تهیه‌کننده‌ی این اسپین‌آف خواهد بود، و احتمالا فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) تهیه‌کنندگان Spider-Man: Into the Spider-Verse نیز به همراه آوی آراد (Avi Arad) تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

در مورد دنباله‌ی Spider-Man: Into the Spider-Verse، دیو کالاهام (Dave Callaham) نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود، که ماجراهای آینده‌ی مایلز مورالز با صدای شامیک مور (Shameik Moore) را بررسی می‌کند. دوس سانتوس هم تاکنون درگیر سریال Voltron «ولتران» محصول نتفلیکس (Netflix) بوده، در حالی که مونتگومری هم در این سریال همکاری کرده و کارگردانی انیمیشن‌های Batman: Year One «بتمن: سال اول» و Superman/Batman: Apocalypse «سوپرمن/بتمن: آخرالزمان» را برای دی‌سی (DC) برعهده داشته است.

در حالی که بسیاری از طرفداران فیلم‌های کامیک بوکی برایشان سوال بود آیا سونی می‌تواند دنیای مارولی خودش بدون مرد عنکبوتی را با موفقیت راه بیاندازد یا خیر، این استودیو با فیلم Venom «ونوم» با بازی تام هاردی (Tom Hardy) که در باکس‌آفیس جهانی بیش از ۸۲۲ میلیون دلار فروش داشت نشان داد آغاز موفقی داشته است. این استودیو همچنین در حال تولید فیلم‌های Kraven the Hunter «کریون شکارچی» و Morbius «موربیوس» است که جرد لتو (Jared Leto) قرار است در آن بازی کند. همچنین تام هالند (Tom Holland) دوباره با فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ بازخواهد گشت.

اکران Spider-Man: Into the Spider-Verse از ۱۴ دسامبر آغاز می‌شود و باید با فیلم‌هایی از جمله بلک‌باستر Mortal Engines «موتورهای مرگبار»، درام جنایی The Mule «قاچاقچی» ساخته‌ی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و درام If Beale Street Could Talk «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» ساخته‌ی بری جنکینز (Barry Jenkins) رقابت کند. البته با وجود اینکه فیلم‌های خانوادگی خوبی (Aquaman «آکوامن»، Bumblebee «بامبلبی»، Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز») در ماه آینده اکران می‌شوند، اما به جز Spider-Man: Into the Spider-Verse انیمیشن دیگری تا کریسمس اکران نخواهد شد، پس احتمالا این انیمیشن فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.