زوئی داچ به تیم بازیگری Zombieland 2 اضافه شد

28 November 2018 - 20:00

به تایید کلایدر، ستاره‌ی فیلم موفق نتفلیکس؛ Set it Up، زوئی دوچ (Zoey Deutch) به فهرست بازیگران Zombieland 2 (زامبی لند ۲) پیوسته است.

جسی ایزنبرگ (Jessin Eisenberg)، وودی هارلسن (Woody Harrelson)، اما استون (Emma Stone) و ابیگل برسلین (Abigail Breslin)، بازیگران این دنباله‌ی سونی هستند. پل ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese)، فیلمنامه‌‌ی این اثر را نوشته‌اند. روبن فلچر (Ruben Fleischer) نیز باری دیگر بر مسند کارگردانی این فیلم می‌نشیند‌. درحالیکه فلچر بزرگترین ساخته‌ی موفق دوران کاری خود را با فروش جهانی بیش از ۸۲۲ میلیون دلاریِ فیلم Venom (ونوم) از استودیو سونی تجربه می‌کند، فیلمنامه‌‌ی این فیلم از فیلم‌های ددپول برگرفته می‌شود. پروژه‌ی تولید این فیلم در ژانویه کلید خورد و لارن آبراهامز (Lauren Abrahams) بازبینی فیلم را از طرف سونی برعهده خواهد داشت. “زامبی لند۲” در اکتبر سال آینده- درست در دهمین سالگرد پخش اولیه سریِ زامبی لند- منتشر خواهد شد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نقش دوچ همچنان در هاله‌ای از ابهام است، اما ما می‌دانیم که دنباله‌ی “زامبی لند”، کولمبوس (با بازی ایزنبرگ)، تالاهسی (با بازی هارسلن)، ویچیا (با بازی استون) و لیتل راک (با بازی برزلین) خود را یافته است و اینان در مقابل چندین گونه‌ی جدید از زامبی‌هایی قرار می‌گیرند که از فیلم اول تا کنون تکامل یافته‌اند؛ درست مانند گروهی از انسا‌ن‌های بازمانده.

فیلم “زامبی‌ لند” اورجینال، با تنظیم قوانینِ جهان و رساندن صدای فرنچایز به آن، کار فوق العاده‌ای انجام داد، اما در حال حاضر ما در عصر پسا مردگان متحرک (Post-Walking Deadera) زندگی می‌کنیم، از همین رو اگر “زامبی لند۲” می‌خواهد از سقوطِ سری دوم خود در دنیای مردگان متحرک جلوگیری کند مجبور است تعدادی کشتار حساب شده، ترتیب دهد. فیلم اولِ “زامبی لند” توانست به فروش بین المللی بالغ بر ۱۰۹ میلیون دلار دست یابد و شکی نیست که سونی امید دارد که سری دوم این فیلم نیز به فروشی مشابه و حتی بیشتر برسد؛ بخصوص پس از بکارگیری بازیگران گران قیمتی که در پروژه‌ی خود بکار گرفته است- به ویژه استون، که در سالی که از او برای نقش آفرینی در “زامبی لند۲” دعوت، موفق به کسب جایزه‌ی اسکار برای فیلم La La Land (لالا لند) خود شد.

دوچ، در اوایل امسال در فیلم کمدی/رمانتیک Set it Up انرنمایی کرد. او در آن فیلم در کنار ستاره جوان و خوش آتیه؛ گلن پاول (Glen Powell) که در آن فیلم یک فضای فوق العاده باورنکردنی را با وی به اشتراک گذاشت، بازی کرد. او با حضور خود در سریال پیش روی رایان مورفی (Ryan Murphy) تحت عنوان The Poltician (سیاستمدار) که با درخشش بن پلت (Ben Platt)، گوئنت پلترو (Gwyneth Platrow) و جسیکا لانگه (Jessica Lange) همراه بود، باری دیگر به نتفلیکس بازگشت. او همچنین در فیلم هندی Buffaloed هنرنمایی کرده است. دوچ به زودی نیز در مقابل جانی دپ (Johnny Depp) در فیلم Richard Says Goodbye (ریچارد می‌گوید خدانگهدار) دیده خواهد شد. از آثار معتبری که وی پیش از این در آن‌ها نقش آفرینی کرده است می‌توان به Flower, Before I Fall, Vampire Acadamy, Dirty Grandpa و کلت کلاسیک آینده‌ی لیکلیتر (Linklater)؛ Everybody Wants Some اشاره کرد.

دوچ توسط CAA و گیلربرتسن اینترتینمنت (Gilbertson Entertainment) معرفی شد و خبر بازی او در فیلم مربوطه اولین بار توسط ورایتی گزارش شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.