حضور کارگردان‌های دنیای سینمایی مارول در پشت‌صحنه سریال The Mandalorian

28 November 2018 - 20:30

جان فاورو (Jon Favreau) به عنوان یک فیلم‌ساز در حال سرکشیدن به تمام بخش‌های امپراطوری دیزنی (Disney) است. این کارگردان در سال ۲۰۰۸ با فیلم Iron Man «مرد آهنی» دنیای سینمایی مارول (MCU) را پایه‌گذاری کرد و ۲ سال بعد با Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» این کار را ادامه داد، و سپس به ساختن بازسازی‌های لایو اکشن The Jungle Book «کتاب جنگل» و The Lion King «شیرشاه» برای دیزنی پرداخت. حالا فاورو قرار است به کهکشان‌های دور برود، و سریال The Mandalorian «ماندالوریان» اسپین‌آف سری جنگ ستارگان (Star Wars) را برای سرویس استریم دیزنی پلاس بسازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ماه اکتبر، جورج لوکاس (George Lucas) به مناسبت تولد فاورو سرصحنه این سریال حضور پیدا کرد، و حالا فاورو عکسی از پشت‌صحنه این سریال منتشر کرده که در آن برخی از کارگردان‌های مهم دنیای سینمایی مارول را می‌بینیم. در این عکس فاورو در کنار تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک»، پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» و برادران روسو (Joe و Anthony Russo) کارگردان‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» حضور پیدا کرده است. دیدن این همه نابغه‌ی دنیای سینمایی مارول در کنار هم اتفاق جالبی است.

قبل از اینکه طرفداران جنگ ستارگان هیجان‌زده شوند باید بگوییم فعلا فقط فاورو و وایتیتی در حال کار روی سریال The Mandalorian هستند. فاورو نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است، و وایتیتی هم کارگردانی یک اپیزود را برعهده دارد. همان‌طور که دیزنی قبلا اعلام کرده بود، دیو فیلونی (Dave Filoni)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، دبورا چو (Deborah Chow) و ریک فامیویوا (Rick Famuyiwa) کارگردانی اپیزودهایی از این سریال را برعهده دارند، که داستان جنگجوی جدیدی در دنیای در حال گسترش جنگ ستارگان را روایت می‌کند.

خلاصه داستان رسمی سریال The Mandalorian:

پس از جانگو و بوبا فت، جنگجوی دیگری در دنیای جنگ ستارگان ظهور می‌یابد. داستان The Mandalorian پس از سقوط امپراطوری و قبل از ظهور محفل یکم روایت می‌شود و داستان رنج‌های تفنگداری تنها در نقاط دوردست کهکشان را دنبال می‌کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.