تریلر و پوستر فیلم Miss Sloane با بازی جسیکا چستین منتشر شد

14 September 2016 - 23:31

در حال حاضر ایالات متحده در وضعیتی به سر می‌برد که خبرنگاران آن شبانه روز به دنبال اخبار و جزییات سیاسی جدیدی برای پوشش نامزدهای دولت جدید هستند. این هوشیاری سیاسی و موقتی زمان بسیار مناسبی برای هالیوود است که با فیلم‌ها و آثار درام و سیاسی خود وارد میدان شود و جلب توجه کند. Miss Sloane «خانم اسلون» دقیقاً همان فیلمی است که می‌تواند جنجال زیادی به پا کند و بازیگر اصلی آن – جسیکا چستین – هم استعداد کافی برای بازی کردن یک نقش فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی را دارد. برای مشاهده تریلر و پوستر جدید فیلم با سینماگیمفا همراه باشید.

به عنوان شخصیت فیلم الیزابت اسلون، جسیکا چستین پا در کفش یکی از اعضای پارلمان در واشنگتن می‌گذارد و شما را با دنیای سیاسی سیستم آمریکا آشنا می‌کند. چستین قبلاً خود را در فیلم‌هایی چون The Debt «بدهی» و Interstellar «میان‌ستاره‌ای» و البته Zero Dark Thirty «سی دقیقه پس از نیمه شب» ثابت کرده است و مطمئن هستیم که در این نقش هم می‌درخشد. حال که می‌دانیم چستین قرار است در اقتباس سینمایی از بازی شرکت یوبی‌سافت یعنی The Division هم بازی کند به نظر می‌رسد که فیلم‌های سیاسی و هیجان‌انگیز که با عناصر اکشن مخلوط شده اند از تخصص‌های این بازیگر هالیوودی هستند.

انترتینمنت ویکلی در جدیدترین پوشش خود تریلر و پوستر جدید این فیلم را منتشر کرده است. تریلری که در بالا دیدید قرار است این آخر هفته با فیلم Bridget Jones’s Baby «کودک بریجیت جونز» در سینماها پخش شود. این فیلم توسط جان مدن (John Madden) کارگردانی و توسط جاناتان پررا (Jonathan Perrera) نوشته شده است. همچنین بازیگرانی چون الیسون پیل (Alison Pill)، مارک استرانگ (Mark Strong) و سم واترستون (Sam Waterston) در آن هنرنمایی خواهند کرد. در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده را مشاهده کنید:

miss-sloane-jessica-chastain-film-poster

چستین در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود که این فیلم برروی کنترل اسلحه (که یکی از جنجالی‌ترین مبحث‌های این روزهای ایالات متحده است) تمرکز نخواهد کرد که مخاطبان را به سوی خاصی بکشاند، بلکه برروی کارهای داخلی و تاکتیک‌هایی که سیستم سیاسی ایالات متحده را می‌چرخانند تمرکز خواهد کرد. جان مدن قبول دارد که چنین نقشی را باید به یک مرد داد اما در عین حال معتقد است جسیکا چستین از کار خود به خوبی هرچه تمام‌تر بر خواهد آمد. مدن در این باره گفت:

از همان لحظه اولی که شروع به خواندن فیلم‌نامه کردم با خود گفتم که این نقش به جسیکا تعلق دارد. او دیگر در دید مردم به این معروف است که شخصیت‌های امرفرما، پرجزییات و عجیب را بازی کند و مردم چنین توقعی از او دارند. شخصیتی که از یک طرف قدرت زیاد و اراده قوی دارد و از طرفی می‌توان ظرافت و نقطه ضعفش را هم دید. و این فیلم هم همین دو مورد را احتیاج دارد.

فیلم خانم اسلون در تاریخ ۹ دسامبر امسال برروی پرده سینماها خواهد رفت و به نظر می‌رسد که باری دیگر با بازی فوق‌العاده جسیکا چستین مبهوت شویم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.