جو رابرت کول، نویسنده‌ی فیلم Black Panther، یکی دیگر از نویسندگان فیلم Call of Duty خواهد بود

28 November 2018 - 22:30

بنابر مهمترین خبر منتشر شده‌ی امروز، استودیو اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard Studios) سرپرست نویسندگان فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)؛ جو رابرت کول (Joe Robert Cole) را برای خلق فیلم Call of Duty (ندای وظیفه) خود، که هنوز هیچ بازیگر و توزیع کننده‌ای ندارد، برگزیده است. این استودیو، اوایل سال جاری استفانو سولیما (Stephano Sollima)؛ کارگردان Sicario 2: Day of the Soldado (سیکاریو ۲: روز سرباز)؛ فیلمی که بر اساس فرنچایز اول شخصِ شوتر در سال ۲۰۰۳ و توسط کیرن فیتزجرالد (Kieran Fitzgerald) نوشته شده بود، را برای هدایت فیلم در نظر گرفت. ورایتی گزارش می‌دهد که اکتیویژن بلیزارد می‌خواهد یک فیلمنامه‌ی فالو-آپ آماده کند تا “زمانی که اولین عکس از پروسه تولید آن در سال آینده منتشر شود.”

از موقعی که سرپرست نویسندگان “پلنگ سیاه” به همراه رایان کوگلر (Ryan Coogler)، یک بمبِ باکس آفیسی و نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول را که پتانسیل کسب جایزه اسکار را نیز داشت می‌ساختند، کول به طرز باورنکردنی پرمشغله بود. او در حال نوشتن فیلمنامه‌ای اقتباسی بر اساس رمان گرافیکی Fail-Safe برای این پروژه‌ی نتفلیکس بود که مایکل بی. جردن (Micheal B. Jordan) قرار بود در آن بازی کند. او همچنین نویسندگی و کارگردانی All Day and a Night که با درخشش جفری رایت (Jeffrey Wright) و بلک مانتای Aquaman (آکوامن)؛ یحیی عبدل-متین (Yahya Abdul-Mateen) همراه بود را، نیز در دستور کار خود داشت.

خب این زیاد تعجب برانگیز نیست که استودیو به دنبال نویسنده‌ای بگردد که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارولِ حال حاضر دنیا را نوشته است؛ چراکه اکتیویژن بلیزارد برنامه‌های خیلی “مارول-طوری” برای ساخت Call of Duty تدارک دیده است. سال گذشته، نایب رئیس این کمپانی؛ استیسی شر (Stacey Sher) طرح کلی دنیای فیلم که براساس ویدیو‌ گیم Call of Duty طراحی شده بود را فاش کرد:

ما سال‌های زیادی در حال برنامه ریزی و طراحی [این پروژه] بودیم…
ما این گروه نویسندگان را در کنار هم قرار دادیم تا راجع به این صحبت کنیم که: ما به کجا می‌رفتیم؟
این فیلم، فیلمی خواهد بود که شما احساس می‌کنید شبیه Black Os، داستانی پشت داستان دیگر است. سریال The Modern Warfare این حس را به شما منتقل می‌کند که مبارزه کردن در یک جنگ در حالیکه تمام چشمان دنیا روی شماست [و به شما خیره شده است] چگونه خواهد بود. و سپس شاید چیزی که بیشتر ترکیبی باشد، جایی که شما دنبال یک حریم خصوصی هستید، یک سازمان سری می‌یابید. آن هم درست در جایی که یک سازمان عمومی در حال فعالیت است!

فرنچایز Call of Duty شامل ۱۵ بازی می‌شود که تا کنون بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه کپی از آن فروخته شده است.

 

منبع: Collider۰

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.