جوردن پیل دنباله‌ی Candyman را می‌سازد

29 November 2018 - 10:03

ژانر وحشت دارد جان تازه‌ای می‌گیرد! استودیو سازنده‌ی فیلم Candyman با همکاری تهیه کنندگان جوردن پیل (Jordan Peele) و وین روسنفیلد (Win Rosenfield) در حال ساخت یک دنباله‌ی تماشایی برای یک فرانچایز با سه فیلم بر اساس داستان کوتاهی از کلایو بارکر (Clive Barker) هستند که در آن تونی تاد (Tony Todd) در نقش یک روح کینه‌توز که شما احتمالا نمی‌خواهید با او در مورد زنبورها وارد بحث شوید (از آنجایی که او دهان پرش را نشان خواهد داد!)، ظاهر می‌شود. نیا داکاستا (Nia DaCosta) فیلم‌نامه‌ی نوشته شده توسط پیل و روسنفیلد را کارگردانی خواهد کرد. داستان اکنون به بخشی از شیکاگو که فیلم اصلی اتفاق افتاد، برخواهد گشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیفما همراه باشید.

پیل در طی یکی بیانیه‌ای گفت:

فیلم اصلی یک ارائه‌ی تاریک در ژانر وحشت بود. در کنار Night of the Living Dead، فیلم Candyman برای من بعنوان یک فیلم‌ساز،  الهامی قوی بود و داشتن استعدادهایی مثل نیا در کارگردانی پروژه، واقعا هیجان‌انگیز است. ما افتخار این را داریم که قسمت بعدی Candyman را که بر اساس داستان کلایو است، به مخاطبان مشتاقمان عرضه کنیم.

جاناتان گلیک‌من (Jonathan Glickman) رئیس MGM اضافه کرد:

ما مشتاقانه منتظریم تا جهان شاهد این ترکیب از ذهن جوردن، وین و نیا در دنیای Candyman باشد. آنها یک داستانی را ساخته‌اند که نه تنها احترامی به اثر بی‌نظیر کلایو بارکر است، بلکه کاملا مدرن بوده و نسل جدیدی از هواداران را به ارمغان خواهد آورد.

در روزها و ماه‌های گذشته، شایعاتی مبنی بر اینکه دنباله‌ی Candyman  توسط پیل ساخته خواهد شد، شنیده می‌شد اما MGM امروز این خبر را رسمی کرد. در ماه سپتامبر، تاد در پادکست Nightmare on Film Street گفت:

مفتخرم! اگر جوردن می‌خواهد این کار را انجام دهد، انجام دهد. من ترجیح می‌دهم که او این کار را بر عهده گیرد چرا که فرد باهوشی است و کسی است که در مورد Candyman فکر می‌کند و قبل از همه در این مورد هیجان‌زده بود و اظهار علاقه می‌کرد.

Candyman آخرین فیلم از فرانچایزهای در ژانر وحشت است. خود MGM دنباله‌ی فرانچایز Child’s Play را ساخت و یونیورسال (Universal) و بلام هاوس (Blumhouse) هم دنباله‌ی Halloween را با کارگردانی دیوید جوردن گرین (David Gordon Green) ساختند که در باکس آفیس ۱۵۹ میلیون دلار کسب درآمد کرد، در حالی که با یک بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده بود. همچنین لبرون جیمز (Lebron James) ممکن است ریبوتی از Friday the 13th را بسازد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.