مریلا زارعی به انتخاب مردم بازیگر منتخب چهل سال سینمای مقاومت شد

29 November 2018 - 14:54

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، در شب گذشته همراه با افتتاحیه پانزدهمین دوره از جشنواره فیلم مقاومت، از میان بازیگران برتر بخش “چهل سال سینمای مقاومت” که از طرف مردم انتخاب گردیده بود، تقدیر به عمل آمد.

فیلمی که توانست عنوان بهترین فیلم “چهل سال سینمای مقاومت” را به خود اختصاص بدهد، فیلم محبوب “آژانس شیشه‌ای” بود که برای این اثر از پرویز پرستویی و هادی حجازی‌فر به عنوان بهترین بازیگران مرد این بخش تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری نیز که بازیگر منتخب مردم طی نظرسنجی انتخاب شده بود، تقدیر از مریلا زارعی بود که عنوان بهترین بازیگر زن “چهل سال سینمای مقاومت” را توانست به خود اختصاص دهد.

بررسی‌های انجام شده مبنی بر انتخاب مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر زن “چهل سال سینمای مقاومت”، نشان می‌دهد که مردم به درستی او را به عنوان بهترین بازیگر زن این دوره انتخاب کردند زیرا این بازیگر از جمله بازیگرانی است که بازی‌هایش در تمامی ژانرها از جمله کمدی، روشنفکرانه و ارزشی مورد توجه قرار گرفته است و در دو دهه گذشته از او به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیگران سینمای ایران یاد شده است.

اولین همکاری مریلا زارعی با ابراهیم حاتمی‌کیا همراه با فیلم “دعوت” بود که ساخت سال ۸۶ بوده است. او بعد از موفقیت در نقش‌آفرینی در این فیلم، به یکی از انتخاب‌های ابراهیم حاتمی‌کیا در انتخاب بازیگر زن فیلم‌هایش تبدیل شد که پس از آن در فیلم‌های “گزارش یک جشن”، “چ” و “بادیگارد” هم ایفای نقش کرد.

او تاکنون دو بار توانسته است سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم فجر از آن خود کند که اوج هنرنمایی مریلا زارعی مربوط به فیلم “شیار ۱۴۳” به کارگردانی نرگس آبیار می‌شود که  توانست در این فیلم در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کند و همچنین دومین موفقیت او در اثر “زیر سقف دودی” بود که باز هم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بگیرد.

آخرین نقش‌آفرینی مریلا زارعی نیز مربوط به فیلم سینمایی “ایده اصلی” است که به کارگردانی آزیتا موگویی ساخته شده است که در نقشی متفاوت به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن جلوی دوربین رفت.

پس از موفقیت مریلا زارعی در جشنواره “چهل سال سینمای مقاومت” ملیکا زارعی با انتشار فیلمی از لحظه جایزه گرفتن خواهرش در جشنواره تقدیر کرد و گفت:

بعضی وقتها فکر میکنم تو معجزه بازیگری رو در این فیلم نشان دادی… خودت مادر نیستی ولی به بهترین شکل ممکن نقش یک مادر چشم انتظار فرزند رو بازی کردی… (فیلم شیار ۱۴۳)

یادم نمیره انتهای فیلم همه برای بازیت تشویقت میکردند… چه خانومهای که روسری از سر افتاده بودند و چه خانمهای محجبه… هیچ فرقی نداشت تو با الفت در قلبهای همه مادرها نفوذ کردی… همه مادران این سرزمین…. همیشه بدرخشی خواهر جانم.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.