پاول کینگ و دیوید هیمن برای ساخت فیلم Magical Love Story با یکدیگر دست همکاری دادند

29 November 2018 - 19:30

پاول کینگ (Paul king) و دیوید هیمن (David  Heyman) برای ساخت فیلم Magical Love Story (داستان عاشقانه جادویی) که اقتباسی از Time’s Fool (زمان فریبکار است) است، با همکاری شرکت سینمایی فاکس سرچ لایت ( Fox Searchlight)، یک بار دیگر با هم دست همکاری دادند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اصلی را کینگ پیش برده و کارگردانی خواهد کرد. این فیلم اقتباسی است از شعر بسیار بلندی از گلین مکس ول (Glyn Maxwell) به نام Time’s Fool که در واقع قصه‌ای در قالب شعر است، قصه مرد جوانی که به راندن یک قطار تا ابد نفرین شده است، و تنها یک شب آن هم هر هفت سال یک بار زمانی که قطار وارد شهرش می‌شود چند ساعتی فرصت دارد تا معمای این تله‌ای که اسیرش کرده را حل کند.

فیلمنامه کار را کینگ و جان کروکر (Jon Croker) می نویسند و هر دو نیز به همراه هیمن، تهیه.کننده سریالهای Paddington و Harry Potter تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز عهده‌دار خواهند بود. در هر دو نسخه‌های Paddington، کروکر جزئی از تیم نویسندگان بود.

شعر نوستالژیک Time’s Fool اثرماکس ول – نویسنده بریتانیایی- وقتی در ۲۰۰۱ منتشر شد، با کارهای کلاسیک ماورا الطبیعه (سوپرنچرال) مثل The Rime Of The Ancient Mariner اثر کولریج (Coleridge) مقایسه شد. با این وجود می‌دانم که فیلم اقتباسی این شعر بیشتر به سمت فضاهای جادویی، رمزآلود، و رمانتیک متمایل خواهد بود تا فضاهای ترسناک و هولناک.

مدیران تولید سینما و تلویزیون شرکت فاکس سرچ لایت، دیویدگرین (David Greenbaum) و متیو گرین فیلد (Matthew Greenfield)، اس وی پی (SVP) تولید: کتی گودسان-توماس (Katie Goodson-Thomas)، و مدیر سازنده: یتر اسپنسر (Peter Spencer)، نظارت بر فیلم را برعهده خواهند داشت. این نشان دهنده اولین همکاری تهیه‌کننده بزرگ – هیمن – با سرچ لایت و تجربه اولین فیلم اصلی‌اش با فاکس از زمان ساخت فیلم Ravenous (حریص) یعنی سال ۱۹۹۹ به بعد است.

کینگ گفت:

من همیشه جذب فیلم‌هایی شده‌ام که از ایده‌های جادویی برای کشف احساسات واقعی بشر استفاده می‌کرده‌اند. بنابراین وقتی یک عصر بارانی، جان فنجانی چای برایم ریخت و داستان را برایم تعریف کرد، بلافاصله عاشق این داستان شدم. قصه جذابی از غم و شگفتی که ضربان قلب را بالا می‌برد و تخیل را شعله‌ور میکند. من، دیوید، و جان نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که فیلم را خوب از آب درآوریم.

کروکر در ادامه گفت:

دوازده سال پیش وقتی برای اولین بار کتاب گلین را خواندم، نتوانستم به راحتی آن را زمین بگذارم – رمانتیک و در عین حال واقع‌گرایانه، خنده‌دار و در عین حال حزن‌انگیز، حماسی و در عین حال صمیمانه و خودمانی است و گذشته از تمام اینها، اثری به شدت انسانی است. پاول در بیان احساسات عمیق از طریق روش‌های سینمایی بسیار ماهر است تا به آنجا که می‌توان گفت این کار به شدت در خور استعدادهای بی‌نظیر اوست.

هیمن افزود:

بخاطر ادامه همکاری با پاول و جان خوشحال هستم. و از آنجا که مدت‌هاست طرفدار فیلم های سرچ لایت هستیم، کار کردن با آنها ما را به شدت هیجان‌زده کرده است. انگار که بهترین جا برای ساخت این داستان جادویی و بی‌نظیر تنها همین جا، در سرچ لایت، است.

گرین بام و گرین فیلد عنوان کردند:

از لحظه‌ای که پاول طرح را ریخته است، ما مشتاق تماشای آن شده‌ایم. یک داستان عاشقانه جادویی که فراتر از زمان و مکان است، و کاملا در خور فیلم‌سازان مستعد منحصر به فردی مثل پاول، دیوید و جان است.

منبع:deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.