پوستری جدید برای Toy Story 4 منتشر شد

29 November 2018 - 17:40

یک پوستر جدید برای انیمیشن Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» منتشر شده است که به نظر غمگین‌تر از پوستری که به همراه تریلر آن چندی پیش منتشر شد، می‌رسد. ما تقریبا هنوز هیچ چیز در مورد داستان این دنباله نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد تغییراتی قابل توجه را به خود دیده است. هنگامی که Toy Story 4 معرفی شد، جان لستر (John Lasseter) آماده بود که کارگردانی آن را برعهده بگیرد و عنوان یک «کمدی رومانتیک» را بین وودی (Woody) با صداپیشگی تام هنکس (Tom Hanks) و بو پیپ (Bo Peep) با هنرنمایی آنی پاتس (Annie Potts) به آن داده بود. پس از آن، نویسندگان اصلی فیلم یعنی راشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک‌کورمک (Will McCormack) از پروژه جدا شدند و لستر نیز کارگردانی را رها کرد و حتی از پیکسار هم رفت. سپس جاش کولی (Josh Cooley) روی صندلی کارگردانی نشست. لذا «داستان اسباب بازی ۴» راه درازی را تا به همینجا پشت سر گذاشته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

چیزی که ما می‌دانیم این است که Toy Story 4 شخصیتی جدید به نام فورکی (Forky) را با صدای تونی هیل (Tony Hale) معرفی می‌کند. فورکی چنگالی یکبار مصرف است که شبیه یک اسباب بازی به نظر می‌رسد اما در یک بحران وجودی بین اسباب بازی بودن یا چنگال بودن گیر کرده است. همچنین می‌دانیم که جوردن پیل (Jordan Peele) و کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) نیز، نقش کی و پیل (Key & Peele) را مانند شخصیت‌های داک (Duck) و بانی (Bunny) در تیزرهای خودشان دارند که درواقع آنها جوایز کارناوال هستند.

این کارناوال در پس زمینه‌ی این پوستر جدید از «داستان اسباب بازی ۴» هم به چشم می‌آید. می‌دانیم که این فیلم داستان همان گروه اصلی را این‌بار در اتاق بونی (Bonnie) دنبال می‌کند. چرا که اندی (Andy) جعبه‌ی اسباب بازی‌هایش را قبل از رفتن به دانشگاه به آنجا برد. اما اینکه آنها چگونه به این کارناوال می‌روند، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ما دیدیم که سبک Toy Story 3، چیزی مانند فرار از یک زندان بود. اما لحن فیلم چهارم چگونه است؟ باید تا تابستان بعدی صبر کنیم تا پاسخ این سوال را بدهیم.

اکنون پوستر جدید را در زیر مشاهده کنید که توسط Disney Ireland منتشر شده است. در فیلم بازیگرانی از جمله تام هنکس، تیم آلن (Tim Allen)، جوآن کوزاک (Joan Cusack)، دان ریکلس (Don Rickles)، ایستل هریس (Estelle Harris)، والاس شان (Wallace Shawn)، جان راتزنبرگر (John Ratzenberger)، جف پیدگون (Jeff Pidgeon) و بلیک کلارک (Blake Clark) هنرنمایی خواهند کرد. لازم به ذکر است «داستان اسباب بازی ۴» در ۲۱ ام ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) راهی سینماها می‌شود.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.