زک افرون در نقش قاتل سریالی در اولین تصویر فیلم Extremely Wicked, Shockingly Vile

29 November 2018 - 19:00

اولین تصویر زک افرون (Zac Efron) در نقش قاتل سریالی بدنام تد باندی (Ted Bundy) در فیلم Extremely Wicked, Shockingly Vile منتشر شد. قرار است این فیلم اولین بار ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۹ اکران شود. جو برلینگر (Joe Berlinger) مستندساز، که سه‌گانه مستند Paradise Lost «بهشت گمشده» را درباره‌ی رنج‌های سه جوان اهل ممفیس ساخت و منجر به آزادی آن‌ها از زندان شد، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی مایکل وروی (Michael Werwie) داستان جنایت‌های تد باندی را از دیدگاه نامزدش لیز، با بازی لیلی کالینز (Lily Collins) روایت می‌کند، که سال‌ها از پذیرفتن حقیقت درباره‌ی جنایات او خودداری می‌کرد. همان‌طور که عنوان فیلم به آن اشاره می‌کند، باندی مردی به شدت شرور و کاملا پست بود که طی دهه ۷۰ میلادی به عده‌ی زیادی از زنان و دختران تجاوز کرده و آن‌ها را کشت. او جذاب و خوش‌تیپ توصیف می‌شد، که دلیل اصلی گول خوردن قربانیانش هم همین بود.

از این نظر، افرون کاملا گزینه‌ی مناسبی است، اما بیان این‌گونه داستان‌ها ریسک بالایی دارد. به شخصه از حضور براندون تروست (Brandon Trost) فیلم‌بردار فیلم در این پروژه خیلی هیجان‌زده هستم. او یکی از بهترین فیلم‌بردارهای حال حاضر است که فیلم‌برداری فیلم‌هایی از جمله Neighbors «همسایه‌ها»، The Night Before «شب قبل» و Can You Ever Forgive Me? «آیا اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟» را برعهده داشته است، پس جالب است ببینیم در این فیلم با این داستان خاص چگونه عمل خواهد کرد.

در فیلم Extremely Wicked, Shockingly Vile که هنوز تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده، هالی جوئل آزمنت (Haley Joel Osment)، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario)، جان مالکوویچ (John Malkovich) و جیم پارسونز (Jim Parsons) حضور دارند.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.