پیش‌درآمد فیلم کینگزمن یک درام تاریخی است؛ کینگزمن ۳ هم ساخته می‌شود

29 November 2018 - 19:30

اگرچه خبرهای زیادی درباره فیلم Kingsman «کینگزمن» بعدی به کارگردانی متیو وان (Matthew Vaughn) نشنیده‌ایم، به این معنا نیست که تیم سازنده در حال کار روی آن نیستند. به لطف یک منبع آگاه، خبرهای خوبی درباره‌ی فیلم‌های «کینگزمن» بعدی داریم که به اطلاع شما می‌رسانیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر اول اینکه، فیلم‌برداری فیلم پیش‌درآمد «کینگزمن» که داستان آن سال‌ها قبل از اولین فیلم رخ می‌دهد، ژانویه در لندن آغاز می‌شود و قرار است به مدت ۴ ماه و نیم ادامه داشته باشد. با اینکه خبرها درباره‌ی داستان پیش‌درآمد موثق نیستند، به نظر می‌رسد درباره‌ی فروشگاه خیاطی معروف فیلم بوده و داستان آن هم درامی تاریخی باشد، که اصلا شباهتی به ژانر جاسوسی هیجانی دو فیلم اول «کینگزمن» ندارد. این فیلم این‌گونه توصیف شده: نمایش تاریخ دنیا از دیدگاه کینگزمن. البته این فیلم عنوان «کینگزمن ۳» را نخواهد داشت چون یک پیش‌درآمد است.

وان علاوه بر کارگردانی این پیش‌درآمد، در تلاش برای نوشتن فیلم‌نامه‌ای برای «کینگزمن ۳» است، که قرار است خودش آن را کارگردانی کرده و دوباره شاهد حضور تارون اگرتون (Taron Egerton) و کالین فرث (Colin Firth) در آن باشیم. فیلم‌نامه‌ی این فیلم هم تقریبا تکمیل شده است و وان قرار است مدتی پس از به اتمام رساندن فیلم پیش‌درآمد در ماه می، ساخت آن را آغاز کند. قرار است «کینگزمن ۳» داستان رابطه‌ی بین شخصیت‌های اگرتون و فرث را به پایان برساند، اما قرار نیست پایان‌بخش خط داستانی این شخصیت‌ها باشد. احتمالا قرار است از این شخصیت‌ها در فیلم‌های دیگر دنیای کینگزمن که در آینده ساخته می‌شوند استفاده شود.

در مورد سریال تلویزیونی «کینگزمن» هم گفته می‌شود آن‌طور که مخاطبان انتظارش را دارند نیست. وان گفته می‌خواهد این سریال در دنیای کینگزمن باشد، اما کاملا با فیلم‌ها متفاوت باشد، وگرنه دلیلی برای این کار وجود ندارد. به هرحال هر فیلم یا سریالی که قرار باشد در دنیای کینگزمن ساخته شود، باید مورد تایید وان قرار بگیرد، وگرنه ساخته نمی‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.