اولین تصاویر فیلم کمدی Late Night با حضور مندی کالینگ و اما تامپسون، منتشر شد

29 November 2018 - 19:00

اولین تصاویر از کمدی Late Night، که به زودی پخش خواهد شد، بصورت آنلاین منتشر شد. انتشار این تصاویر به لطف انتشار آنونس فیلم اتفاق افتاد. این آنونس از اکران جهانی اولیه‌ی Late Night در بخشی از فستیوال فیلم سان دنس (Sundance) در ژانویه سالِ آینده خبر می‌داد. Late Night، نوشته‌ی مندی کالینگ (Mindy Kaling)، از ستاره‌ای نظیر اما تامپسون (Emma Thompson) در نقش میزبان افسانه‌ای یک تاک شو بهره می‌برد که فقط چیزهای زنانه‌‌ای که نویسنده‌‌اش (با بازی کالینگ) می‌نویسد را در برنامه‌ی خود بکار می‌برد، تا بفهمد دنیای او چگونه از این رو به آن می‌شود. این تصمیم قرار بود نگرانی‌های گوناگونی را برطرف کند، اما به طور غیر منتظره‌ و خنده داری، تصادفا منجر به “متحد شدن دو زن از دو نسل متفاوت و فرهنگ مختلف می‌شود.” لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کالینگ فیلمنامه‌ی این فیلم را قلم زده است. از طرفی پل فیگ (Paul Feig)؛ سازنده‌ی فیلم‌هایی همچون Ghostbuster (شکارچیان روح) و Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، نیز قرار بود هدایت فیلم را در دست بگیرد که به دلیل مشکلاتی که در برنامه‌اش پیش آمد، از این سِمت کنار گذاشته شد. در همین حال، نیشا گناترا (Nisha Ganatra)، که نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، کارگردانی فیلم را عهده دار شد. از رزومه تاثیرگذار او می‌توان به قسمت‌هایی چون Brooklyn Nine-Nine, Transparent, Better Things و Dear White People و فیلم‌هایی مانند Chutney Popcorn و Fast Food High، اشاره کرد.

واقعا هیچ انتخاب دیگری نمی‌توانست به خوبی تامپسون برای بازی در نقش مجری تاک شو Late Night باشد، و ما بی‌صبرانه منتظریم تا بازی بین او و شخصیت کارلینگ را ببینیم. این فیلم همچنین یک موفقیت عظیم برای کالینگ نیز محسوب می‌شود. او تا کنون The Office را نوشته است و The Mindy Project را کارگردانی و نویسندگی کرده است. کالینگ همچنین در حال نویسندگی سریال اقتباسی پیش روی شبکه Hulu تحت عنوان Four Weddings and a Funeral نیز هست‌. ممکن است Late Night جزء یکی از فیلم‌هایی باشد که شما برای دیدنش لحظه شماری می‌کنید و بسیار بسیار برای دیدنش در فستیوال سان دنس در ماه ژانویه هیجان زده‌اید، جایی که کلایدر نیز قرار است در آن‌جا حضور به عمل آورد. شما همراهان گرامی می‌توانید تا چند ماه آیند منتظر یادداشت ما از این فیلم باشید.

در حال حاضر فیلم، تاریخ انتشار بخصوصی ندارد، اما شما می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از آن را در پایان همین خبر مشاهده نمایید. جان لیتگو (John Lithgow)، پل والتر هاسر (Paul Walter Hauser)، رید اسکات (Reid Scott)، و امی رایان (Amy Ryan)، از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم هستند. فستیوال فیلم سان دنس ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۴ ژانویه تا ۳ فوریه برگزار می‌شود‌.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.