حضور آدام دیواین در فیلم کمدی Lexi محصولی از CBS Films

29 November 2018 - 20:00

آدام دیواین (Adam Devine) بازیگر سریال Workaholics و فیلم Pitch Perfect «آوازخوان حرفه‌ای» قرار است نقش اصلی فیلم کمدی Lexi محصولی از CBS Films را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان لوکاس (Jon Lucas) و اسکات مور (Scott Moore) که فیلم‌نامه‌ی The Hangover «خماری» را نوشته بودند و کارگردانی Bad Moms «مادرهای بد» را برعهده داشتند، این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از خودشان کارگردانی می‌کنند. سوزان تاد (Suzanne Todd) تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهد بود. مارک راس (Mark Ross) و الکس جینو (Alex Ginno) از طرف CBS Films بر این پروژه نظارت دارند و تولید فیلم از ژانویه در کالیفرنیا آغاز می‌شود.

این فیلم این‌طور توصیف شده است:

چه اتفاقی می‌افتد اگر گوشی تلفن همراه خود را بیش از هرچیزی دوست داشته باشید؟ شخصیت دیواین عاشق یک هوش مصنوعی می‌شود که از طریق وسایل هوشمند او شکل ظاهری به خود می‌گیرد.

دیواین در سریال Workaholics که ۷ فصل ادامه داشت بازی کرده است. او به تازگی در فیلم‌های کمدی Game Over, Man «بازی تمام شد مرد!» و Where We First Met «جایی که اولین بار هم را دیدیم» محصول نتفلیکس حضور پیدا کرده و به زودی در فیلم Isn’t It Romantic در نقش مقابل ربل ویلسون (Rebel Wilson) و لیام همسورث (Liam Hemsworth) دیده خواهد شد. دیواین همچنین در سریال کمدی The Righteous Gemstones محصول شبکه HBO در کنار جان گودمن (John Goodman) و دنی مک‌براید (Danny McBride) بازی کرده است. فیلم‌های دیگر او شامل Pitch Perfect 2 «آوازخوان حرفه‌ای ۲»، Mike and Dave Need Wedding Dates و The Intern «کارآموز» می‌شوند.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.