Saban Films حق پخش فیلم Nomis که با درخشش هنری کویل و بن کینگزلی همراه است را خریداری نمود

29 November 2018 - 21:30

سیبن فیلمز (Saban Films) در اقدامی تمامی حقوق توزیع ایالات متحده‌ی فیلم Nomis، که اولین تجربه‌ی کارگردانی دیوید ریموند هست را، خریداری نموده است؛ تریلر روانشناسانه‌ای که هنری کویل (Henry Cavill) و بن کینگزلی (Ben Kingsley) از جمله ستارگان حاضر در آن هستند. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم، داستان مارشال (با بازی کویل)، یک ستوان و نیروی پلیسش را روایت می‌کند که راجع به آدم رباییِ یک زن و قتل‌های مرتبط با یک شکارچی آنلاین تحقیق می‌کنند. بلافاصله پس از آن‌که سرنخ‌های جدیدی پیدا می‌کنند و ابهامات کیس مورد نظرشان برطرف و مسئله برایشان روشن‌تر می‌شود، مارشال با یک آدم شش دنگِ محلی (با بازی کینگزلی) در جهت انتقام گرفتن، هم دست می‌شود.

الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، مینکا کلی (Minka Kelly) و نیثن فیلین (Nathan Fillion) از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. ریموند، خود فیلمنامه‌ی پروژه را نوشته است. او همچنین در کنار رابرت اگدن برنم (Robert Ogden Barnum)، کریس پتیت (Chris Pettit) از اریس پیکچرز و جف بیزلی (Jeff Beesley) و ریک داگدیل (Rick Dogdale) از بوفالو گالز، در پروسه تهیه‌کنندگی فیلم نیز شرکت دارد.

بیل برومیلی (Bill Bromiley) از سیبن فیلمز می‌گوید:

این تریلر بطرز زیبایی با فضایی پر از تنش و بازیگرانی عالی طراحی شده است. بطور غیر قابل انکاری می‌توانم بگویم که بینندگانمان عاشق آن خواهند شد. Nomis خیلی باحال است و سر شما را حسابی گرم خواهد کرد و ما بسیار از اینکه در حال ساخت آن هستیم، هیجان زده‌ایم.

فیلم Nomis، نخستین اکران جهانی خود را به عنوان فیلمِ اختتامیه‌ در فستیوال فیلم لوس آنجلس تجربه خواهد کرد. برومیلی و جاناتان سابا (Jonathan Saba) به همراه CCA مذاکرات لازم برای توافق با سیبن فیلمز را انجام دادند؛ این در حالی است که نیمی از حق پخش فیلم نیز متعلق به فیلمسازان آن است. کمپانی فورتتود اینترنشنال (Fortitude International) نیز حقوق بین المللی پخش فیلم را در دست دارد.

کمپانی سیبن فیلمز، حق پخش فیلم The Hounting of Sharon Tate با درخشش هیلاری دف (Hilary Duff) و فیلم American Dreamer از دریک بورت (Derrick Borte) که با درخشش جیم گفیگن (Jim Gaffigan) همراه است را، نیز در اختیار دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.