فیلم جهان پهلوان غلامرضا تختی و اضافه شدن بهنوش طباطبایی به لیست بازیگران

30 November 2018 - 11:33

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم جهان پهلوان غلامرضا تختی که به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است از مهر ماه سال ۹۷ کلید خورده است. تاکنون فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران انجام شده است. گزارش‌هایی که از داستان و روایت داستانی این فیلم منتشر گردیده حاکی از آن است که این فیلم با نگاهی متفاوت به زندگی مرحوم تختی ساخته می‌شود. غلامرضا تختی یکی از بزرگترین ورزشکاران ایران به شمار می‌رود که لقب “جهان پهلوان” را گرفته بود.

فاز نخست و فاز دوم این فیلم سینمایی بهرام توکلی به پایان رسیده است و در این دو فاز علیرضا گودرزی ایفاگر نقش نوجوانی جهان پهلوان تختی است و معصومه قاسمی‌پور اجرای نقش مادر غلامرضا تختی را برعهده دارد.

امیر جدیدی که  قرار بود نقش غلامرضا تختی را ایفا کند با آغاز شدن روند فیلمبرداری از این پروژه جدا شد. او که برای ایفای نقش در این پروژه به مدت ۶ ماه در حال آمادگی جسمانی لازم بود پس از آغاز فیلمبرداری به دو دلیل از این فیلم جدا شد.

مهم‌ترین آنها تغییر در زمانبندی پروژه بود که بعد از این اتفاقات، زمانبندی نیز سر موعد مقرر انجام نپذیرفت.  دیگری طولانی شدن آمادگی دکور فاز ۲ و ۳ فیلم بود که این دو فاز مربوط به دوران نوجوانی و جوانی جهان پهلوان تختی است و همچنین برخی از مواد مربوط به گریم باید از خارج کشور تهیه می‌شدند، باعث شدند تا تست گریم به روز‌های اخیر موکول شود.

در سال ۷۳، علی حاتمی فیلم «جهان پهلوان تختی» را شروع به ساخت کرد اما پس از مدتی با روند بدی که سرطان علی حاتمی پیش می‌رفت، این پروژه به اتمام نرسید و پس از آن بهروز افخمی اتمام این پروژه را بر عهده گرفت و در نهایت فیلمی متفاوت از علی حاتمی ساخت.

درباره این فیلم گفته می‌شود:

در صحنه به دنیا آمدن تختی، پدر که نگران زندگی همسر و فرزندش است، باید به کناری می‌آمده و از خدا با گریه و زاری می‌خواسته که آنها را از او نگیرد. عزت‌الله انتظامی تعریف می‌کند که در آن ایام به قدری ذهنش درگیر درد و رنج حاتمی بوده که موقع فیلمبرداری این صحنه با گریه می‌گوید: «خدایا علی رو از ما نگیر!» به هر حال اجل مهلت تمام کردن این فیلم را به علی حاتمی نداد.

با آغاز شدن فاز سوم فیلمبرداری فیلم “غلامرضا تختی” به گفته روابط عمومی فیلم، بهنوش طباطبایی نیز به جمع بازیگران فیلم بهرام توکلی پیوست.

این فاز که شامل دوران نوجوانی غلامرضا تختی است روند فیلمبرداریش به تازگی آغاز شده است. مراحل فنی این فیلم نیز به طور همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

آتیلا پسیانی، حمیدرضا آذرنگ، پریوش نظریه، ستاره پسیانی، بانیپال شومون، مجتبی پیرزاده، علیرضا گودرزی، معصومه قاسمی‌پور، بهنوش طباطبایی.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.