سعید سهیلی با فیلم ژن خوک به جشنواره فیلم فجر می‌آید

30 November 2018 - 15:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، سعید سهیلی که سابقه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی را در حوزه سینمای اران از سال ۵۷ در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، قصد دارد با جدیدترین اثر خود که بسیار جنجال برانگیز نیز می‌باشد، به نام “ژن خوک” به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیاید.

این روزها شاهد صحبت‌های تندی درباره سینما، مشکلات سیاسی، اجتماعی و سینمایی کشور از این بازیگر به چشم می‌خورد که چندی پیش نیز اخبار ساخت احتمالی فیلم سینمایی “ژن خوک” منتشر گردیده بود که در این اثر احمد کاوری در امر نویسندگی در کنار سعید سهیلی همکاری می‌کند.

نویسنده فیلم سینمایی “ژن خوک” درباره محتوای فیلم این طور گفته است:

ژانر فیلم سینمایی ”ژن خوک” فیلمی اجتماعی-کمدی است. محتوای آن ممکن است به حواشی اخیر در مورد ادعای برخی راجع به ژن خوب و بد، ربط داشته باشد. بالاخره شرایطی است که برخی پیش آوردند و ادعایی را مطرح کرده‌اند. فیلمنامه در عین اینکه شاید کمدی باشد، برحسب مسائل روز، اجتماعی نیز خواهد بود. قصد داریم در اسرع وقت آن را بنویسیم و بسازیم. گرچه همه چیز بستگی به شرایط دارد.

روند فیلمبرداری این اثر چندی پیش در تهران آغاز شده بود و همچنان نیز در همین شهر ادامه دارد. مراحل فنی لازم نیز همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است که به احتمال زیاد “ژن خوک” بتواند در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

پس از کلید خوردن فیلم جدید و پر حاشیه سعید سهیلی که در سکوت خبری آغاز شده بود، لیست بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند طبق گفته خبرنگاران به ترتیب زیر مطرح شد:

جمشید هاشم پور، هادی حجازی‌فر و سینا مهراد بازیگران اصلی این فیلم هستند که گریم آن‌ها نیز به تازگی انجام شده است. سهیلی پیش‌تر برای بازیگران فیلم جدید خود مذاکراتی با امین حیایی، حامد بهداد و بهرام افشاری انجام داد که در نهایت حضور هر کدام از این سه بازیگر به دلایلی منتفی شد.

سعید سهیلی، کارگردان فیلم “مردی شبیه باران” پیش از این قصد داشت که فیلم‌های سینمایی “گشت سه” و “حرومی” را مقابل دوربین ببرد اما اخبار این طور نشان می‌دهد که ساخت این دو فیلم به بعد از “ژن خوک” موکول شده است.

پیش‌بینی می‌شود “ژن خوک” با توجه به مضمونش از فیلم‌های بحث برانگیز جشنواره و پرفروش سال آینده باشد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.