اکران مردمی فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در پردیس سینمایی باغ کتاب

30 November 2018 - 13:00

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم سینمایی “آستیگمات” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی است که کار نوشتن فیلمنامه نیز به طور مشترک بر عهده پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی قرار دارد. این فیلم مراحل تولیدش در سال ۹۶ انجام شده است.

تلاش این فیلم برای اکران در جشنواره فجر به جایی راه نیافت و جز آن دسته از فیلم‌هایی بود که به جشنواره فیلم فجر راه نیافتند. بعد از عدم نمایش در سی و ششمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر به دلیل موارد ممیزی و محتوایی، اردیبهشت امسال برای اولین بار در بخش مسابقه جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. “آستیگمات” اردیبهشت سال جاری برای اولین بار در بخش مسابقه «جلوه گاه شرق» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به صورت زیر است:

مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی، بهنوش بختیاری و با حضور نیکی کریمی.

کارگردان جوان فیلم سینمایی “آستیگمات” درباره عدم حضور فیلمش در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر این طور گفت:

در جشنواره فجر سال قبل به من گفتند چندان صلاح نیست که این فیلم در جشنواره باشد و همان روزی که اسامی فیلم‌ها اعلام شد قول دادند پروانه نمایش فیلم سریع صادر و بلافاصله هم شرایط اکران فراهم شود، اما مشخص بود این اتفاق نخواهد افتاد. از بهمن‌ماه سال گذشته تا مهرماه امسال درگیر گرفتن پروانه نمایش این فیلم بودم و اگر زودتر پروانه نمایش صادر می‌شد خیلی تمایل داشتم در تابستان آن را اکران کنم ولی با پروسه عجیب و طولانی هشت و نیم ماهه برای صدور مجوز، روند کار به سمتی هدایت شد که مجوز دیر صادر شود و به ناچار به این فصل رسیدیم. دوستان برای صدور مجور روی چند سکانس مهم فیلم بحث داشتند که در نهایت بجز اصلاح دیالوگ چیزی از فیلم کم نشد و رسیدن به همین نتیجه، پروسه صدور مجوز را طولانی کرد.

این فیلم روایتگر داستان یک خانواده است که به دنبال بهتر شدن شرایط زندگی خود هستند.

در نهایت بعد از این حواشی برای فیلم “آستیگمات”، روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در تمامی سینماهای کشور در گروه باغ کتاب به اکران در آمد و تا کنون با استقبال خوبی از مخاطبان همراه بوده است.

پس از اکران فیلم در سینماهای کشور، عوامل فیلم با حضور خود در چندین اکران مردمی حضور به هم رساندند و با مردم به تماشای فیلم نشستند. در حاشیه یکی از اکران‌های مردمی این فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب، از میان عوامل و بازیگران، باران کوثری, مهتاب نصیرپور, محسن کیایی, حسین پاکدل و هادی حجازی‌فر به همراه بازیگر کودک فیلم حضور پیدا کردند و همراه با گرفتن عکس در کنار علاقه‌مندان، به تماشای فیلم نیز در دو سانس نشستند.

 در ادامه می‌توانید عکس‌های بیشتری پیرامون این اکران مردمی ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه‌بندی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.