کریستن استوارت اینبار، در یک عاشقانه‌ی کریسمسی تحت عنوان Happiest Season هنرنمایی می‌کند

30 November 2018 - 21:01

عاشقانه‌های کریسمس در راه هستند اما بنظر می‌رسد نتفلیکس و لایف تایم تقریبا از قافله‌‌ی این فیلم‌های کریسمسی عقب هستند. خب ما در حال حاضر به تنها چیزی که اهمیت می‌دهیم، یک فیلم رمانتیک/کمدی برای دیدن در تعطیلات است. ورایتی طی گزارشی اذعان می‌کند، کریستن استوارت (Kristen Stewart) در حال مذاکره برای بازی در فیلم Happiesr Season، از استودیو تری استار پیکچرز (TriStar Pictures) است. Happiest Season، فیلمی مخصوصِ تعطیلات است که کلی دووال (Clea DuVall) آن را هدایت و کارگردانی خواهد کرد. لطفا در ادامه این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دووال کارگردانی فیلم را از موقعی که در کنار مری هالند (Mary Holland) آن را نوشت، آغاز کرد. این فیلم داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که در جشن تعطیلات خانوادگی سالانه‌اش به دوست دخترش درخواست ازدواج می‌دهد؛ اما زمانی‌که متوجه می‌شود پارتنرش به مراسم والدینِ حساسش نیامده است، می‌فهمد همه چیز با مشکل مواجه شده است. مارتی بُوِن (Marty Bowen) و ایساک کلاوسنر (Isaac Klausner) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. جکلین هانلینگ (Jaclyn Huntling) قرار است فیلم را به نیابت از تمپل هیل (Temple Hill) مورد بازبینی قرار دهد. هانا مینگلا (Hannah Minghella) و شری شیرازی (Shary Shirazi)، نیز پروژه را از طرف تری استار پیکچرز، بازبینی خواهند کرد.

پیش از این، دووال کارگردانی فیلم مستقل/کمدی The Intervention را برعهده داشت. این فیلم پر از روابط گرم و هوشمندانه و کمدی‌ای تلخ با رازهایی نهفته است که بیننده را تا پایان داستان خود، میخکوب می‌کند و ما بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم که او با فیلم بعدیش چه خواهد کرد. تری استار، حقوق جهانی Happiest Season را در حالی خریداری نموده است که این فیلم اولین تجربه‌ی کارگردانی دووال در سطح استودیویی است.

پروژه‌ی استودیویی بعدیِ استوارت، Charlie’s Angels نیز محصول سونی است. جالب است بدانید سونی به نوعی پدرِ استودیوی تری استار محسوب می‌شود و تری استار یکی از زیر مجموعه‌های این کمپانی فیلم سازی عظیم است. ایزابت بنکس (Elizabeth Banks) هدایت این فیم را برعهده دارد. از جمله بازیگران شاخص این فرنچایز می‌توان به نوئامی اسکات (Noami Scott) و الا بلینسکا (Ella Balinska)، اشاره کرد. کارهای بعدی استوارت نیز عبارتند از Underwater از ویلیام یوبنک (William Eubank) که با درخشش وینسنت کسل (Vincent Cassell) و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و Against All Enemies از بندیکت اندروز (Benedict Andrews) که در آن قرار است نقش جین سبرگِ (Jean Seberg) بازیگر، را ایفا کند.

سَوای از یکی از نماینده‌‌های زنان عجیب و غریب بودن در خارج از صحنه، استوارت در پروژه‌های موفف زیادی در سال‌های اخیر مشارکت داشته است. ازجمله این آثار می‌توان به پروژه‌ی موفق Personal Shopperand The Clouds of Sils Maria از الیور اسیس (Olivier Assayas) اشاره نمود. ما بسیار هیجان زده‌ایم تا ببینم او در این فیلم نیز چه بازی‌ از خود به نمایش خواهد گذاشت. استوارت یکی از بازیگرانی است که شما همیشه می‌توانید روی او برای انجام دادن کارهای هیجان‌انگیز و جالب، حساب باز کنید؛ حتی اگر در پایان داستان، کلاغ ما به خانه‌اش نرسد (فیلم پایان خوشی نداشته باشد).

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.