تصاویر منتشر شده از ثور: راگناروک،نمایانگر تحقیقات کارآگاه ثور و شمشیر والکری

30 July 2016 - 21:42

مارول در کامیک کان امسال سنگ تمام گذاشت. با این که نمایش بخش هایی از قسمت دوم محافظان کهکشان در سالن H همه را خوشحال کرد و حسابی انتظارات را از این فیلم بالا برد اما در برابر فیلم کوتاهی که تایکا وایتیتی برای ثور: راگناروک ساخته بود حرفی برای گفتن نداشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه این فیلم کوتاه هنوز در فضای مجازی پخش نشده (و به احتمال زیاد هم به این زودی ها پخش نخواهد شد) وایتیتی تعدادی از فیلم کوتاه خود به اشتراک گذاشته که نمایانگر وقایعی ست که بر ثور؛ هنگامی که انتقام جویان درگیر جنگ داخلی بودند، گذشته است.

از آنجایی که تیم تولید راگناروک تنها چند روز است که وارد پروسه ی تولید و فیلمبرداری شده اند فیلمی برای نشان دادن در کامیک کان نداشتند. در عوض تایکا وایتیتی و کریس همثورث با همکاری یکدیگر فیلم کوتاهی خنده داری ساختند که علت غیبت ثور در جنگ داخلی را شرح می دهد. این فیلم که به شیوه مستند طنز مثل فیلم اداره، ساخته شده نشان میدهد که ثور در استرالیا با فردی به اسم دیلی همخانه شده است.

ثور همچنین در وقت آزادش در مورد تانوس به تحقیق و تفحص پرداخته که با در نظر گرفتن تمامی جوانب تحسین برانگیز است. وایتیتی تصویری را که در زیر مشاهده می کنید به اشتراک گذاشته که بخشی از اطلاعاتی که ثور تا کنون کسب کرده را به نمایش می گذارد مثل موردی که تانوس دوست ندارد بایستد

thor

جالب است که باقی انتقام جویان که درگیر جنگ و جدل در بین خودشان هستند و هیچ کس کوچکترین توجهی به این آدم عظیم الجثه بنفش که سعی دارد سنگ های قدرتمندی را به دست بیاورد و کنترل کل هستی را در دست بگیرد نمی کند.

علاوه بر این تسا تامپسون نیز اطلاعات و تصاویری به اشتراک گذاشته است که یکی از آنها تصویر شمشیر والکری است که در زیر می بینید:

thor2

بازیگر فیلم فرقه که نقش والکری؛ قهرمان ازگاردینی که اودین شخصا او برای فرماندهی والکریور انتخاب کرده است، را بازی خواهد کرد.(والکریور گروهی از جنگجویان برتر زن هستند)

در فیلم سینمایی ثور: راگناروک مارک روفالو، تام هیدلستون، کیت بلانشت، آنتونی هاپکینز، جف گلدبلوم و کارل اربن به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.