صحبت‌های کارگردان انتقام‌جویان درباره‌ی ادامه حضور کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا

30 November 2018 - 22:00

در حالی که شایعات حاکی از این بود که کریس ایوانز (Chris Evans) پس از Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» دیگر نقش کاپیتان آمریکا را بازی نخواهد کرد، جو روسو (Joe Russo) کارگردان این فیلم اعلام کرده این اتفاق نخواهد افتاد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

روسو در مصاحبه‌ای درباره آینده‌ی ایوانز این‌چنین گفته است:

به نظرم این قضیه برای او بیشتر از ما بار احساسی داشت، چون کار او هنوز تمام نشده است. من توضیح نمی‌دهم این به چه معناست، اما مخاطبان به زودی متوجه می‌شوند منظور من چیست.

او در ادامه می‌گوید این فیلم که هنوز عنوان آن مشخص نشده است ۳ ساعته خواهد بود، و معتقد است طرفداران پس از آن باید زمان زیادی منتظر Avengers 5 «انتقام‌جویان ۵» باشند، چون دیزنی باید تمام شخصیت‌های خریداری شده از فاکس (FOX) را با شخصیت‌های حال حاضر دنیای سینمایی مارول یکپارچه کند.

با توجه به اینکه کاپیتان آمریکا در پایان Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» از بشکن تانوس جان سالم به دربرد، به همراه بقیه‌ی اعضای اصلی انتقام‌جویان نقش اساسی و مهمی در «انتقام‌جویان ۴» خواهد داشت. اما تا ماه مه ۲۰۱۹ که این فیلم اکران شود چیزی مشخص نخواهد شد.

البته ایوانز به تازگی به فیلم جنایی معمایی پربازیگر Knives Out پیوسته،‌ و قرار است تهیه‌کننده و بازیگر مینی‌سریال Defending Jacob برای سرویس استریم اپل (Apple) باشد و در فیلم Greenland به کارگردانی نیل بلومکمپ (Neil Blomkamp) نیز حضور یابد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.