تریلر فصل پنجم سریال لوتر: حضور قاتلی جدید و بازگشت شخصیت آلیس

1 December 2018 - 11:00

زمان زیادی از فصل واقعی قبلی سریال Luther «لوتر» یعنی فصل سوم گذشته و همچنین دوسال از پخش فصل ۴ دوساعته‌ی این سریال می‌گذرد، اما تریلر منتشرشده توسط شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) از فصل پنجم سریال نشان می‌دهد چرا این همه انتظار ارزشش را داشته است. ادریس البا (Idris Elba) همیشه در نقش کارآگاه لوتر جذاب بوده است، که حالت پلیسی غیرمعمول سریال «لوتر» را به یک داستان جنایی عالی تبدیل می‌کند. اگرچه داستان این سریال هرگز به خوبی خط داستانی فصل اولش نبوده است، اما این سریال همیشه برای طرفدارانش جذاب بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چیز زیادی از فصل پنجم «لوتر» نمی‌دانیم به جز اینکه کارآگاه لوتر یک همکار جدید یعنی کارآگاه کاترین هالیدی (با بازی وونمی موساکو (Wunmi Mosaku)) دارد، و به دنبال قاتلی است که خیلی شبیه داستان‌های هانیبال است. به نظر می‌آید قربانیان او زنان سفیدپوست هستند، و روش کشته شدن آن‌ها خشن و بی‌رحمانه است. اما این دلیل ما برای تماشا کردن «لوتر» نیست، دلیل ما این است که او هیچ‌وقت درست رفتار نمی‌کند، و اینکه رابطه‌ی عجیب و جالبی با آلیس (با بازی روث ویلسون (Ruth Wilson)) دارد، که در این فصل برگشته است.

همچنین در کلیپی از فصل پنجم که قبلا منتشر شده بود دیدیم که کارآگاه لوتر در شرایط بدی با گانگستری به نام جورج کورنلیوس به سر می‌برد، که می‌خواهد بداند چه اتفاقی برای پسرش آلاستیر افتاده است. او این کار را با شوک دادن و بازی رولت روسی با کارآگاه لوتر انجام می‌دهد. اما کورنلیوس و افرادش نمی‌توانند از پس این کارآگاه همه فن حریف بربیایند، که خودش را از مخمصه نجات داده و راز مهمی را فاش می‌کند – چرا کورنلیوس فکر می‌کند لوتر در ناپدید شدن آلاستیر نقش داشته است؟ ما نیز به زودی خواهیم فهمید، اگرچه هنوز تاریخ پخش فصل پنجم سریال اعلام نشده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.