شبکه AMC سریال Preacher را برای فصل چهارم تمدید کرد

30 November 2018 - 23:00

به نظر می‌آید کار شبکه‌ی AMC هنوز با سریال Preacher «واعظ» تمام نشده است، چون این شبکه اعلام کرده این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده و البته لوکیشن فیلم‌برداری سریال تغییر خواهد کرد. داستان سریال با منبع الهامش یعنی کامیک بوک‌های Preacher تفاوت‌هایی داشته است، و داستان فصل سوم بیشتر درباره‌ی گذشته‌ی شخصیت‌های اصلی یعنی جسی کاستر (با بازی دومینیک کوپر (Dominic Cooper)) و دوستانش تولیپ (با بازی روث نگا (Ruth Negga)) و کسیدی (با بازی جوزف گیلگان (Joseph Gilgun)) بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل سوم سریال، جاه‌طلبانه‌ترین فصل این سریال بود، که نه تنها خانواده‌ی وسیع جسی یعنی انجلز – ماری (مادربزرگ)، تی‌سی و جودی – را نشان داد، بلکه جا برای داستان شخصیت‌های دیگر هم پیدا کرد. همه‌ی این اتفاقات مثل همیشه با پس‌زمینه‌ی سبک کمدی به شدت خشنی بود که سریال به آن معروف است.

البته با توجه به اینکه این سریال توسط ست روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) تهیه می‌شود، که قرار است ساخت یک سریال تلویزیونی دیگر را برعهده بگیرند، و این موضوع که این سریال در حال نزدیک شدن به پایان داستان کامیک بوک‌ها است، جای تعجب نداشت که این شبکه سریال «واعظ» را برای فصل چهارم تمدید کند. البته تغییر مهم فصل چهارم این است که لوکیشن سریال از لوئیزیانا به استرالیا تغییر می‌کند.

شاید دلیل این کار این باشد که هزینه‌ی ساخت سریال کاهش یابد، مخصوصا حالا که داستان در حال اتمام است. استرالیا با تولید فیلم و سریال‌های تلویزیونی بیگانه نیست، و با توجه به اینکه سریال «واعظ» توسط بخش تلویزیونی استودیوی سونی (Sony Pictures Television) تولید می‌شود، این احتمال وجود دارد که این استودیو خواسته از معافیت مالیاتی و دکورهای تولید فیلم خودش در این کشور بهره ببرد. اینکه این تغییر لوکیشن تاثیر چشمگیری در فصل چهارم این سریال دارد یا خیر مشخص نیست.

اینکه AMC این سریال را با وجود مطرح نبودن به اندازه‌ی سریال‌های دیگر (مثل Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و Stranger Things «چیزهای عجیب») تمدید کرده، شاید به این دلیل باشد که این شبکه می‌خواهد در هر ژانر، سریالی داشته باشد. حال باید دید آیا جستجوی جسی کاستر به دنبال خدا در فصل چهارم به پایان می‌رسد یا فصل پنجمی هم درکار خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.