ایزا گونزالس به فیلم Hobbs and Shaw اسپین‌آف Fast and Furious پیوست

1 December 2018 - 09:00

ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez) بازیگر فیلم Baby Driver «بیبی راننده» به فیلم Hobbs and Shaw «هابز و شاو» پیوست تا در کنار دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در این اسپین‌آف فرنچایز Fast and Furious «سریع و خشن» حضور یابد. نقش او در لحظات آخر به فیلم اضافه شد، بنابراین باید طوری برنامه‌ریزی می‌شد تا با فیلم Godzilla vs Kong «گودزیلا در برابر کونگ» که این بازیگر در آن بازی می‌کند تداخل پیدا نکند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فقط گوشه‌ای از برنامه‌ی پرکار گونزالس است که به زودی در فیلم Welcome to Marwen «به ماروین خوش آمدید» ساخته‌ی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) دیده می‌شود، و در فیلم‌های Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته جنگ» و Paradise Hills نیز حضور یافته است.

فیلم «هابز و شاو» داستان لوک هابز (با بازی جانسون) مامور سرویس اطلاعاتی و دکارد شاو (با بازی استاتهام) آدمکش را دنبال می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط کریس مورگان (Chris Morgan) نوشته شده که از سال ۲۰۰۶ پس از فیلم Tokyo Drift «توکیو دریفت» با این فرنچایز همکاری داشته است.

هابز اولین بار سال ۲۰۱۱ در Fast Five «سریع و خشن ۵» حضور یافت و از آن موقع در همه‌ی فیلم‌های این فرنچایز حضور داشته است، و شاو اولین بار سال ۲۰۱۳ در صحنه‌ی پس از تیتراژ Fast Six «سریع و خشن ۶» حضور یافت و نقش منفی فیلم Furious 7 «خشن ۷» بود و در فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» هم حضور افتخاری داشت. این اسپین‌آف فیلمی مجزا از فیلم‌های نهم و دهم این فرنچایز است که در حال تولید هستند. Fast & Furious 9 «سریع و خشن ۹» در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ و Fast & Furious 10 «سریع و خشن ۱۰» در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران خواهند شد.

جانسون در کنار دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از شرکت Seven Bucks Productions، استاتهام و نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz) از شرکت Original Film و کریس مورگان تهیه‌کنندگان فیلم هستند،‌ و کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick)، استیو چاسمن (Steve Chasman)، آماندا لوییس (Amanda Lewis)، اینزلی دیویس (Ainsley Davies) و ایتن اسمیت (Ethan Smith) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

علاوه بر جانسون و استاتهام که نقش‌های اصلی فیلم هستند، ادریس البا (Idris Elba) نقش منفی این فیلم را بازی می‌کند. فیلم «هابز و شاو» در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.