زمان پخش فصل چهارم Vikings مشخص شد

15 September 2016 - 18:50

شبکه History در چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی برای یکی از محبوب‌ترین سریال‌های خود یعنی Vikings «وایکینگ‌ها» بدست آورده است. در این سریال با ماجراهای به قدرت رسیدن پادشاه راگنار لاتبروک با بازی ترویس فیمل (Travis Fimmel) که در سال گذشته او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم وارکرفت دیدیم همراه شدید و حال قرار است یک بار و برای آخرین بار ماجرای وایکینگ‌ها را با او در فصل چهارم این مجموعه مرور کنید. در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از این سریال، بالاخره تاریخ انتشار و زمان آن را متوجه شدیم.

در فصل‌های قبل دیدیم که وایکینگ‌ها با هجوم بر قلمروهای غربی مانند انگلیس و فرانسه کار را برای پادشاهان این منطقه دشوار کردند. راگنار یعنی رولو با بازی کلایو استندن (Clive Standen) هم‌اکنون با ازدواج با دختر پادشاه فرانسه از شهر پاریس در برابر برادرش دفاع می‌کند. در واقع فصل چهارم این سریال در دو بخش پخش شد که تا آوریل ۱۰ قسمت اول آن را دیدیم. این دو قسمت اول با غافلگیری بزرگی تمام شد و از آن پس می‌خواهیم بدانیم که چه اتفاقی برای این شخصیت‌های خشن و دوست‌داشتنی می‌افتد! به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری قسمت‌های باقی‌مانده به پایان خود رسیده باشد و می‌توانیم از ۳۰ نوامبر امسال هر چهارشنبه ساعت ۹ شب به وقت مشرق منتظر قسمت چدیدی باشیم.

نویسنده و خالق این مجموعه در مورد فصل چهارم و در طی صحبت‌های خود اعلام کرد که اتفاق‌های عظیمی در انتظار طرفداران این سریال تلویزیونی است. او گفت:

ما با سریال وایکینگ‌ها ژانر درام تاریخی را به بالاترین حد خود رسانده‌ایم و در واقع این مجموعه داستان یک مرد نیست بلکه شخصیت‌های واقعی تاریخی مانند بیورن آیرنساید و ایوار بی‌استخوان (و ماجرایش در تبدیل شدن به خوفناک‌ترین جنگجوی تاریخ) در این سریال و داستان‌های آن نهفته‌اند. این داستان حماسی راگنار و پسران اوست.

به نظر می‌رسد که دومین بخش از فصل چهارم سریال وایکینگ‌ها هیجان‌انگیزترین مجموعه آن خواهد بود. راگنار حتی با همسر و فرزندانش رابطه خوبی ندارد با توجه به اینکه پادشاه اکبرت انگلستان به فرزند خود اجازه داد که یکی از مستعمرات وایکینگ‌ها را از بین ببرد و می‌دانیم که راگنار هم از این موضوع باخبر بود. گویا بیورن هم حضور بسیار پررنگی در این فصل خواهد داشت.

در ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) منتظر مجموعه جدید Vikings باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.