آیا قهرمانان نتفلیکس جایی در Infinity War دارند؟

1 December 2018 - 07:33

اکنون می‌توان با خیالی آسوده گفت که Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» یک فیلم بی‌نظیر در متعادل‌سازیِ بازی دادن این تعداد شخصیت در یک فیلم است. ترکیب شخصیت‌ها از گوشه گوشه‌ی کهکشان و جهان سینمایی مارول که طی یک دهه خلق شده بود و همچنین معرفی تانوس (Thanos) بعنوان شخصیت اصلی، کار ساده‌ای نیست که «نبرد ابدیت» توانست تمام این کارها و فعالیت‌های شخصیت‌هارا در کمتر از ۳ ساعت توازن بخشیده و به شیوه‌ای استادانه، به نمایش بگذارد. اما همانطور که می‌دانید بسیاری از هواداران مارول امیدوارند که قهرمانان محبوب نتفلیکسی (سریال‌ها) را هم در فیلم‌های مارول ببینند. اما آیا این امکان پذیر است؟ برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

برای پاسخ به سوال بالا، باید توجه شما را به حرف‌های کارگردان جو روسو (Joe Russo) جلب کنم؛ این تیم خلاق در مورد اضافه شدن یکی از مدافعان نتفلیکس (سریال Defenders ) به بزرگترین نبرد انتقام جویان صحبت کرده است. این موضوع منطقی بنظر می‌رسد. تانوس پس از تمام آن داستان‌ها حالا در نیویورک است؛ خانه‌ی قهرمان Harlem، شیطان آشپزخانه‌ی جهنم و دیگر قهرمانان محلی که در دنیای نتفلیکس-مارول شناخته شده هستند و اما فاکتورهای متعددی جلوی کراس اور آنها با انتقام جویان را می‌گیرد: از برنامه‌ی شلوغ کاری بازیگران گرفته تا لیست بسته‌ شده‌ی شخصیت‌ها.

شب گذشته، در طی دو ساعت پرسش و پاسخ در مورد فیلم Infinity War با کارگردانان جو و آنتونی روسو (Anthony Russo)، جو توضیح داد که چرا نام قهرمانان نتفلیکس در فیلم‌نامه آمده است:

بله، ما قطعا در مورد تمام این مسائل صحبت کرده‌ایم اما شما می‌بینید که چند شخصیت در فیلم حضور دارند. [باید توجه داشت] کار بسیار سختی است که شما آنچه که نوشته شده را به فیلم تبدیل کرده‌ای و در همان زمان، در حال خلق یک فیلم دیگر که هنوز اتفاق نیوفتاده هستی. برای ما غیرممکن است که بین سه یا چهار فیلم دیگر مارول ارتباط ایجاد کنیم، چرا که با این کار شخصیت‌هایی را قرض گرفته‌ایم که بعضا برای برنامه‌های تلویزیونی هستند. ما احساس کردیم که بهترین راه برای روایت داستان، ماندن در دنیای سینماتیک مارول است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، این فیلم هم اکنون با این شخصیت‌های جهان سینمایی، در حال افول است پس بنابراین به طور قطع تلاش در اضافه کردن شخصیت‌های دیگر کار درستی نیست و این را هم باید گفت که هرچه جلوتر برویم، فیلم‌های بیشتر مارول و داستان‌های تلویزیونی احساس‌های متفاوتی را به وجود می‌آورند.

با اینکه ممکن است بسیاری واقعا دوست داشته باشند که ببینند Daredevil در سینما و در کنار قهرمانان بزرگ زمین اتفاق بیوفتد، فیلمی مانند «نبرد ابدیت» جایی برای آن ندارد. حتی ممکن است هرگز این موضوع به حقیقت نپیوندد (با توجه به جدا بودن تیم‌های بخش تلویزیونی و بخش سینمایی مارول، احتمالا هرگز محقق نمی‌گردد).

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.