اریک بانا برای بازی در نقش اول تریلر پلیسی The Dry قرارداد بست

2 December 2018 - 16:00

ستاره فیلم Dirty John (جان کثیف) برای بازی در نقش اول- نقش کارآگاه آرون فالک (Aaron Falk) -یک فیلم استرالیایی که اقتباسی از پرفروش‌ترین رمان جین هارپر (Jane Harper) یعنی The Dry (خشک‌سالی) است دوباره به تیم رابرت کانولی (Robert Cannolly) برخواهد گشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Dry داستان فالک (با بازیگری بانا) را بازگو می‌کند که بعد از بیست سال به شهرش برمی‌گردد تا در مراسم خاک‌سپاری دوست دوران کودکیش، لوک (Luck)، که پیش از خودکشی ظاهرا همسر و فرزندش را نیز به قتل رسانده است، شرکت کند. این خانواده قربانیان جنونی هستند که بعد از بیشتر از یک دهه قحطی و خشک‌سالی، جامعه را به نابودی کشاند، اما فالک در این شهر وحشتناک تعصبات عمیق‌تری را نیز کشف می‌کند.

قرار است کارگردانی این فیلم را رابرت کانولی (Paper Plans, Deep State) بر اساس متنی که نوشته خودش و هری کریپس (Harry Cripps) (با آثار Willful, Paws) انجام دهد. ساخت The Dry در اوایل ۲۰۱۹ در ویکتوریای استرالیا اتفاق می‌افتد. و قرار است در ژانویه ۲۰۲۰ هم پخش شود.

کانولی و بانا قبلا هم با یکدیگر فیلم Romulus: My Father (رومولوس: پدرم) که مورد تحسین منتقدین نیز واقع شد را ساختند.

کانولی گفت:

من و اریک از زمان ساخت اولین کارمان در ملبورن به دنبال فرصتی بودیم تا فیلمی را در این‌جا در زادگاه خودمان بسازیم؛ با داستانی که بتواند با یک جهان استرالیایی آشنا و واقعی صحبت کند.

برونا پاپاندری (Bruna Papundrea)، جودی ماترسون (Judi Matterson) و استیو هاتنسکی (The Dry  (Steve Hutensk را تحت عنوان شرکت پاپاندری- فیلم‌های اقتباسی از داستان‌ها- تهیه می‌کنند. بانا و کانولی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی هم به همراه ریسی سوارت (Ricci Swart) و آندرو میر (Andrew Myer) در این پروژه فعالیت دارند.

این فیلم از استرالیا اسکرین (Australia Screen) و فیلم ویکتوریا (Victoria Film) بودجه هنگفتی برای تولید دریافت کرده است. و توسط شرکت سینمایی رودشو فیلمز (Roadshow Films) هم در استرالیا و نیوزلند توزیع خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.