تام هنکس درحال مذاکره برای بازی در نقش پدر ژپتو

1 December 2018 - 12:30

تام هنکس (Tom Hanks) در حال مذاکره برای بازی در نقش پدر ژپتو در اقتباس لایو‌اکشن دیزنی، پینوکیو، است که پل کینگ (Paul King)، فیلمساز سری فیلم‌های Paddington کارگردانی‌اش را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه بازسازی دیگری از یکی از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی است. هفته گذشته دیزنی تریلری از بازسازی فیلم The Lion King (شیرشاه) منتشر کرد که بیشترین بازدید را در شبکه‌های اجتماعی داشت. انیمیشن پینوکیو که در سال ۱۹۴۰ به نمایش درآمد، دومین انیمیشن دیزنی بعد از سفید برفی و هفت کوتوله بود. این انیمیشن اقتباسی از داستان نویسنده ایتالیایی، کارلو کالودی (Carlo Collodi) درباره عروسکی است که توسط نجاری به نام ژپتو ساخته می‌شود و توسط یک پری زنده می‌شود که به او می‌گوید اگر پسر شجاعی باشد، به یک پسر واقعی تبدیل می‌شود. شخصیت جیمینی کریکت (Jiminy Cricket) وجدان پینوکیو شده و سعی دارد او را در مسیر درست قرار دهد. در ادامه شاهد دزدیده شدن پینوکیو و تبدیل شدن او به یک خر و خورده شدن توسط یک وال هستیم.

کریس ویتز (Chris Weitz) و اندرو میانو (Andrew Miano) این فیلم را تولید می‌کنند. فیلم‌نامه کار را کینگ، ویتز و سیمون فارنبی (Simon Farnaby) نوشته‌اند.

در حال حاضر، پروژه دیگری از پینوکیو در نتفلیکس توسط گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در حال ساخت است که ورژن موزیکال آن خواهد بود.

تام هنکس اخیرا بازی در فیلم Mr. Rogers محصول سونی را به پایان رسانده و آخرین بار در فیلم The Post دیده شد و صداپیشه وودی در انیمیشن Toy Story 4 نیز است. تنها مشکلی که سر راه این قرارداد وجود دارد، پروژه بعدی هنکس، Amblin، است که فیلم‌برداری‌اش فوریه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود که ممکن است با پینوکیو که اواخر مه تولیدش آغاز می‌گردد، تداخل داشته باشد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.