فصل سوم Bloodline آخرین فصل این سریال خواهد بود

15 September 2016 - 18:00

اکثر خبرهایی که اخیراً از جانب نتفلیکس منتشر شده درباره‌ی اضافه شدن سریال‌های جدید یا تمدید سریال‌های موجود پرطرفدار مثل Daredevil «دردویل»، House of Cards «خانه‌ی پوشالی» و Stranger Things«چیزهای عجیب» برای فصل‌های بیشتر بوده است. در ماه جولای نتفلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال Bloodline بلادلاین ساخته خواهد شد. پس از دنبال کردن خانواده‌ی ریبرن (Rayburn) در طی دو فصل، دیدیم که هربار مشکلات بیشتری در مقابل آن‌ها قرار گرفت تا با از سر راه برداشتن آن‌ها از راز خانوادگی خود محافظت کند. البته این مخفی کاری برای خانواده‌ای که در مونرو کانتی فلوریدا شناخته شده هستند کار دشواری و طاقت فرسایی بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از اتمام یک فصل دیگر با بازخوردهایی قابل قبول و بازیگران جاافتاده و با استعداد آینده روشنی پیش روی این مجموعه وجود داشت، اما به نظر می‌رسد که داستان خانواده‌ی ریبرن سال آینده به پایان خواهد رسید.

طبق گزارش THR، فصل سوم بلادلاین آخرین فصل این سریال خواهد بود.  فصل سوم سریال تنها ده قسمت خواهد داشت و از سیزده قسمت در هر فصل که برنامه‌ی روتین مجموعه‌های نتفلیکس است خبری نیست. دلیل تعطیلی این سریال هنوز اعلام نشده است. تهیه کنندگان سریال یک داستان ۵-۶ فصلی را مدنظر داشتند بنابراین احتمال آن وجود دارد که این مجموعه بر روی پلتفرم دیگری ادامه پیدا کند.

bloodline-kyle-chandler-and-linda-cardellini-e1473884321599

هرچند این خبری نیست که بینندگان دوست داشته باشند درباره‌ی سریال‌های مورد علاقه‌شان بشنوند با این حال اتمام زودهنگام یک سریال وقتی همه چیز به سرانجام رسیده باشد و داستانی ناگفته باقی نمانده باشد می‌تواند حرکتی درست و منطقی باشد. اکثر اوقات سریال‌های تلویزیونی بیش از حد لازم طولانی می‌شوند، پس همین اعلام پایان مجموعه می‌تواند به سازندگان امکان ساخت پایانی قاطع و کامل را بدهد. این موضوع به سازندگان بلادلاین فرصت می‌دهد که سریال را با داستانی مناسب طی ۳۶ اپیزود و پایانی راضی کننده برای بینندگان به اتمام برسانند.

ریبرن ها با مشکلات زیادی مواجه شدند و افراد زیادی کشتند و برای آن که کسی متوجه نشود مجبور شدند خیلی زود ردپای این قتل‌ها را پاک کنند. کایل چندلر (Kyle Chandler)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) و نربرت لئو باتز ( Norbert Leo Butz) برای ایفای نقش در فصل سوم و پایانی سریال باز خواهند گشت. فصل سوم از کلیف‌هنگر قسمت نهایی فصل دوم شروع خواهد شد. بلادلاین قطعاً جز سریال‌هایی بود که می‌توانست بیشتر از این‌ها ادامه پیدا کند، اما پس گذشت دو فصل جانانه پایان دادن به آن در حالی که هنوز به هدف و داستان خود وفادار است حرکت درستی به نظر می‌رسد. با این حال قسمت آخر فصل سوم ممکن است اشتیاق بینندگان را برای ادامه این سریال بیشتر کند و به سونی این فرصت را بدهد که امکان ساخت و پخش سریال توسط سرویس پخش یا شبکه‌های دیگر را در نظر بگیرد.

فصل سوم سریال بلادلاین هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد ولی علاقه مندان می‌توانند فصل اول و دوم این سریال را از نتفلیکس مشاهده کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.