دانیل برول و چارلز دنس به پیش‌درآمد فیلم کینگزمن پیوستند

1 December 2018 - 13:30

چند روز قبل خبر دادیم فیلم بعدی سری جاسوسی Kingsman «کینگزمن» یک پیش‌درآمد خواهد بود و داستان آن قبل از فیلم اول روایت می‌شود، حال دانیل برول (Daniel Brühl) بازیگر ‌مینی‌سریال The Alienist «روان پزشک» و چارلز دنس (Charles Dance) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» به این فیلم پیش‌درآمد پیوسته‌اند. ریس ایفانز (Rhys Ifans) بازیگر فیلم The Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» هم در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

متیو وان نویسنده و کارگردان این سری چند ماه قبل اعلام کرد فیلم سوم کینگزمن با نام Kingsman: The Great Game «کینگزمن: بازی بزرگ» در اوایل قرن بیستم روایت می‌شود و داستان ریشه‌های این سازمان جاسوسی را دنبال می‌کند که در آینده شخصیت اگزی با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) به یکی از اعضای آن تبدیل شده و به مردی تبدیل می‌شود که می‌خواهد کینگزمن شود. وان همچنین گفته بود این فیلم بیشتر یک درام تاریخی است تا اینکه یک فیلم جاسوسی مهیج باشد.

این فیلم از هم‌اکنون در حال جذب بازیگران بزرگی است، از جمله هریس دیکینسون (Harris Dickinson) در نقش اصلی کنراد، یک جوان قهرمان و مغرور که خیلی دوست دارد به کشورش خدمت کند و مبارزه‌اش را پس از جنگ جهانی اول ادامه دهد، و رالف فاینز (Ralph Fiennes) که قرار است نقش مقابل دیکینسون را بازی کند. همچنین برول و دنس که به گروه بازیگران پیوسته‌اند و ایفانز و متیو گود (Matthew Goode) که در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند. نقش برول و دنس هنوز مشخص نیست، اما ایفانز در حال مذاکره برای بازی در نقش یک شخصیت مرموز و خطرناک روسی است.

این فیلم پیش‌درآمد در راستای ادامه‌ی گسترش دنیای کینگزمن توسط وان، براساس رمان‌های گرافیکی نوشته‌ی مارک میلر (Mark Millar) و دیو گیبونز (Dave Gibbons) است، که به جز دو فیلم قبلی منتشرشده از این سری شامل یک سریال هشت قسمتی، دنباله‌ای برای The Golden Circle «محفل طلایی» که داستان رابطه‌ی هری هارت (با بازی کالین فرث (Colin Firth)) و اگزی را به پایان می‌رساند، و یک اسپین‌آف درباره‌ی Statesman سازمانی است که در فیلم قبلی معرفی شد، که قرار است چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، هالی بری (Halle Berry) و جف بریجز (Jeff Bridges) در آن دوباره نقش‌های خود را بازی کنند.

تولید فیلم «کینگزمن: بازی بزرگ» از ژانویه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و تاریخ اکران این فیلم ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.