اولین تریلر دنباله Happy Death Day 2U منتشر شد

1 December 2018 - 13:30

استودیو یونیورسال و بلوم‌هاوس اولین تریلر Happy Death Day 2U را منتشر کردند که نگاهی بر دنباله این فیلم ترسناک دارد. دنباله فیلم سال ۲۰۱۷، Happy Death Day 2U نامیده می‌شود و کریستوفر لاندون (Christopher Landon) کارگردانی آن را برعهده دارد و جسیکا روث (Jessica Rothe) در نقش اصلی، دانشجویی که به قتل می‌رسد، بازی می‌کند و در سناریوی Groundhog Day گیر می‌افتد و روز آخر عمرش را بارها زندگی می‌کند تا سرانجام قاتلش را پیدا می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر فیلم اول را ندیده‌اید، این تریلر آخر آن را اسپویل می‌کند، چون او قاتلش را پیدا کرده و از سناریو Groundhog Day بیرون می‌رود. اما در دنباله فیلم، در حلقه زمان گیر افتاده و این‌بار مشخص می‌گردد او تنها کسی نیست که دچار این مشکل گردیده است.

فیلم اول در ژانر وحشت بسیار خوب بود و باعث شد روث استعداد خود را به نمایش بگذارد. و حالا با بازگشت افراد اصلی، دیدن این دنباله خارج از لطف نیست.

شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

ایزریل بروسارد (Israel Broussard)، سوراج شارما (Suraj Sharma) و سارا یارکین (Sarah Yarkin) دیگر بازیگران آن هستند و ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود.

روث قبلا به سایت خبری Collider گفته بود این دنباله آینده را نشان می‌دهد:

کریس این کار را به پایان رسانده و طوری که او گفت این فیلم فقط ترسناک نیست و من هم موافقم چون ترسناک، کمدی و درام است و این دنباله بقیه فیلم را نشان می‌دهد و ادامه آن است و چیزهایی که در فیلم اول توضیح داده نشدند را توضیح می‌دهد و همه چیز را ارتقا می‌دهد. خیلی خوشحالم که فقط قرار نبود هرچیزی در فیلم اول دیدم باز تکرار و تکرار شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.