فیلمبرداری فیلم بی‌حسی موضعی آغاز شد

1 December 2018 - 16:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم “بی‌حسی موضعی” به کارگردانی حسین مهکام در آخرین روزهای پیش تولید، پس از پیوستن بازیگرانی مانند پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان، باران کوثری و حسن معجونی نیز به این فیلم پیوست. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده جبیب رضایی است که او برای نخستین بار در این حوزه در سینمای ایران مشغول به همکاری شده است. به گفته عوامل فیلم سینمایی “بی‌حسی موضعی”، این فیلم یک بازیگر مطرح دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب و معرفی می‌شود.

محمدصادق رنجکشان نیز به عنوان سرمایه‌گذار و مجری طرح دراین پروژه سینمایی حضور دارد.

این فیلم سومین همکاری باران کوثری و حسن معجونی پس از بازی در فیلم‌های “قصه‌ها” و “بی‌نامی” محسوب می‌شود. همچنین “بی‌حسی موضعی” سومین ساخته حسین مهکام بعد از فیلم‌های “آزادی مشروط” و “آندرانیک” است.

این روزها فیلم جدید حسین مهکام به نام “بی‌حسی موضعی” روند فیلمبرداری خود را آغاز کرده است که از روز چهارشنبه در تهران بازیگران جلوی دوربین  علی تبریزی (مدیر فیلمبرداری فیلم) رفته‌اند. در این روزهای ابتدایی حسن معجونی و حبیب رضایی به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست بازیگران نهایی فیلم سینمایی “بی‌حسی موضعی ” به نقل از روابط عمومی فیلم، به صورت زیر است:

حسن معجونی، پارسا پیروزفر، باران کوثری، سهیل مستجابیان و حبیب رضایی.

لازم به ذکر است سهیل مستجابیان برای نخستین بار در فیلم سینمایی به همکاری مشغول شده است، او توانسته است در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی را به دست آورد.

قرار بر این است مراحل فنی فیلم همزمان در حال انجام باشد تا این فیلم تلاش خود را مبنی بر حضور در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر کند.

فیلم سینمایی “بی‌حسی موضعی” قصه‌اش در یک شب تا صبح می‌گذرد و روایتگر اتفاقات داستان یک شبه است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.