انتشار پوستر فیلم کلمبوس در آستانه اکران

1 December 2018 - 10:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، کارگردان فیلم سینمایی “کلمبوس”، هاتف علیمردانی که سابقه کارگردانی چندین اثر موفق مانند “مردن به وقت شهریور”، “هفت ماهگی”، “بخاطر پونه”، “کوچه بی‌نام” و “آباجان” را در کارنامه خود دارد، جدیدترین فیلم خود را در زمستان سال گذشته آغاز کرد و اکنون در پاییز ماه سال ۹۷ در آستانه اکران در سینماها قرار دارد و در این شرایط پوستر جدید این فیلم رونمایی شده است.

این فیلم که در ژانری کمدی ساخته می‌شود، پیش‌بینی می‌شود پس از اکران، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شوند.

هاتف علیمردانی که کار کارگردانی و تهیه‌کنندگی و همچنین نویسندگی فیلم سینمایی “کلمبوس” را بر عهده دارد، پیشتر گفته بود که روند فیلمبرداری فیلم او در آمریکا انجام می‌گیرد و پیش‌تر راجع به امکان گرفتن ویزا و حضور بازیگران در کشور آمریکا برای ادامه روند فیلمبرداری اشاره‌ کرده بود.

در کنار هاتف علیمردانی، رضا اصغری‌نسب به عنوان دستیار کارگردان کار می‌کند.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به صورت زیر هستند:

فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، مجید صالحی با حضور هانیه توسلی و فریده سپاه‌منصور، گیتی قاسمی، عرفان ابراهیمی، میترا رفیع، فرنوش نیک‌اندیش، تورج الوند، نیما نیک‌طبع.

این روزها و در آستانه اکران عمومی فیلم “کلمبوس” که جدیدترین ساخته‌ی هاتف علیمردانی است، پوستر این فیلم منتشر شده است. اخبار حاکی از آن است که این فیلم سینمایی از هفته آینده با سرگروهی پردیس کوروش و پس از پایان اکران فیلم “لس آنجلس- تهران” در تمامی سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

پخش این فیلم توسط هدایت فیلم انجام می‌شود و‌همزمان به روی پرده سینماهای آمریکا و کانادا نیز خواهد رفت و اولین نمایش خود را آغاز میکند.

کارگردان این اثر پر بازیگر که قرارداد فیلمش به تازگی بسته شده است منتظر نمایش عمومی فیلم سینمایی “کلمبوس”  از تاریخ ۱۴ آذر ماه ۹۷ در سراسر سینماهای کشور است.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.