همکاری فوتبالیست‌های سابق در ساخت فیلم Work Horses با موضوع فوتبال آمریکایی

1 December 2018 - 18:00

بازیکنان فوتبال آمریکایی کنونی و قدیمی برای ساخت فیلمی درباره‌ی فوتبال آمریکایی دانشگاهی همکاری خواهند کرد. ارون راجرز (Aaron Rodgers) بازیکن تیم گرین بی پکرز (Green Bay Packers) و دزموند هاوارد (Desmond Howard) برنده جایزه‌ی فوتبالی هایزمن و بهترین بازیکن سوپربول که در حال حاضر تحلیلگر فوتبال دانشگاهی شده است، در حال کار روی فیلم درام Work Horses با همکاری آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) برای آمازون استودیوز (Amazon Studios) هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

Work Horses در دنیای فوتبال آمریکایی دانشگاهی نمایانگر اختلاف بین زندگی بازیکنان و دانشگاه‌های آن‌هاست که از طریق آن‌ها سود زیادی به جیب می‌زنند. هدف داستان این است که ماجرای اینکه این ورزش یک ورزش آمریکایی است، اما با بازیکنان آن خوب رفتار نمی‌شود را بررسی کند، بازیکنانی که قهرمانی‌های زیادی کسب می‌کنند اما درنهایت چیزی نصیب آن‌ها نمی‌شود. قهرمانان ورزشکاری که پول خرید غذا هم ندارند، و با سطح متوسط آموزشی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و آینده‌ی روشنی پیش روی آن‌ها نیست.

راجرز و هاوارد به همراه رایان راتمن (Ryan Rottman) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. آبرام بوتی (Abram Booty) بازیکن سابق هم به همراه نیت رابه (Nate Raabe) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

همینگوی که برای سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story «مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» یک جایزه‌ی امی برده بود، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از متیو کینگ (Matthew King) برعهده دارد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.