پوسترهای بین‌المللی شخصیت‌های Glass منتشر شدند

2 December 2018 - 12:30

استودیو یونیورسال پوستر سه شخصیت جدید تریلر جدید ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) به نام Glass را منتشر کرده که سومین سری از سه‌گانه Eastrail 177 است که دو سری دیگرش Unbreakable (نشکن) و Split (شکافته) هستتد و بروس ویلیس (Bruce Willis)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و جیمز مک‌آوری (James McAvoy) در آن ایفای نقش می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیس در نقش دیوید دان، جکسون در نقش الیا پرایس ملقب به مستر گلس، مک‌آوری در نقش کوین وندل کرامب ملقب به The Horde در فیلم گلس ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران به سارا پلسون (Sarah Paulson) پیوسته‌اند که نقش درمانگری را بازی می‌کند که متخصص درمان افرادی است که فکر می‌کنند ابرقهرمان هستند و این سه نفر را در بیمارستان روانی تحت درمان قرار می‌دهد.

آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش کیسی کوک، نقشش در Split را مجددا ایفا خواهد کرد. اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) و کارلاین وودارد (Charlayne Woodard) در نقش پسر دان و مادر پرایس، نقش‌هایشان در Unbreakable را مجددا بازی خواهند کرد.

این فیلم را شیامالان ساخته و استودیو بلوم‌هاوس تولید می‌کند. شیامالان کارگردان و نویسنده دو فیلم قبلی نیز بوده است.‌ استیو اسکنیدر (Steven Schneider) نیز تهیه‌کننده اجرایی کار است.

این فیلم ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۹۷) توسط یونیورسال پیکچرز در آمریکا شمالی و توسط Buena Vista International در دیگر کشورها پخش خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.