جان کرازینسکی: A Quiet Place 2 کتاب دوم در یک سری از کتاب‌ها است

2 December 2018 - 13:30

جان کرازینسکی (John Krasinski) نویسنده و کارگردان فیلم موفق A Quiet Place «یک مکان ساکت»، هفت ماه پس از آغاز فرآیند نوشتن فیلم‌نامه‌ی دنباله‌ی این فیلم، در مصاحبه‌ای خبرهای جدیدی درباره‌ی آن ارائه داده است. او می‌گوید “این فیلم مثل یک دنباله نیست.” در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کرازینسکی در این باره گفته است:

من آن را یک دنباله نمی‌دانم. در واقع وقتی این ایده را به امیلی گفتم‌، او با دسته‌بندی آن من را شگفت‌زده کرد. او گفت: “این اصلا یک دنباله نیست، این کتاب دوم در یک سری از کتاب‌ها است. این فیلم گسترش‌دهنده‌ی این دنیاست.” به نظر من هم این بهترین روش برای توصیف آن است. این فیلم مثل یک دنباله نیست. این ادامه‌ی زندگی در آن دنیا است.

کرازینسکی و بلانت اوایل ماه نوامبر در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی درباره‌ی پیشرفت این دنباله صحبت کردند، جایی که کرازینسکی گفت اصلا قصد تولید دنباله را نداشته تا اینکه یک ایده به ذهنش رسیده و او این ایده را گسترش داده است. کرازینسکی حالا می‌گوید بیشتر از همیشه از کار روی این فیلم هیجان‌زده است. او در این باره گفته:

من به شدت منتظرم دوباره نویسندگی فیلم را ادامه دهم و ببینم این فیلم می‌خواهد به چه چیزی تبدیل شود. این اتفاق حین نویسندگی و فیلم‌برداری و تدوین به وقوع می‌پیوندد. اما نکته مهم درباره فیلم دوم این است که همان قوانین فیلم اول باید در این فیلم هم رعایت شوند. من دیگر نمی‌توانم دنیایی را معرفی کنم که همه بتوانند سروصدا ایجاد کنند. اگر هم قرار باشد این اتفاق بیفتد باید دلیلی برای آن داشته باشم. پس باید به این فکر کنم که چه راه هوشمندانه‌ای برای انجام آن وجود دارد.

«یک مکان ساکت» محصول کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۸ اکران شد و با بودجه‌ای ۱۷ میلیون دلاری در باکس‌آفیس جهانی به فروش ۳۳۴ میلیون دلاری دست یافت. در این فیلم به کارگردانی جان کرازینسکی، او در نقش مقابل همسر واقعی‌اش امیلی بلانت (Emily Blunt) حضور پیدا کرد. نوآ جوپ (Noah Jupe) و میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) هم در این فیلم در نقش فرزندان خانواده حضور داشتند.

در این فیلم ترسناک هیجانی مدرن، یک خانواده‌ی چهار نفره باید در دنیایی که موجوداتی مرموز با شنیدن صدا‌، دست به شکار می‌زنند و زندگی‌ آن‌ها را تهدید می‌کنند، زندگی‌ خود را در سکوت بگذرانند. اگر آن موجودات صدای آن‌ها را بشنوند، آن‌ها را شکار می‌کنند. این فیلم دیالوگ‌های کمی دارد، چون سکوت لازمه‌ی بقا است.

مایکل بی (Micheal Bay)، اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) از شرکت پلاتینیوم دونز (Platinum Dunes) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلمنامه‌ی فیلم توسط برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) نوشته شد و توسط کرازینسکی بازنویسی شد. قرار است دنباله این فیلم در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.