تاریخ پخش فصل دوم سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا اعلام شد

2 December 2018 - 15:30

باتوجه به تریلری که توسط نتفلیکس منتشر شده، فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) پنجم آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۹۸) پخش خواهد شد. کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) در نقش نوجوان جادوگر سریال ایفای نقش می‌کند که سعی دارد بین زندگی فناپذیر و دنیای شیطانی جادو انتخاب کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشد.

*این پاراگراف حاوی مطلب اسپویل است*

فصل اول ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا در جای هیجانی به پایان رسید، جایی که سابرینا اسمش را رسما وارد کتاب Dark Lord کرد و خودش را به شیطان هدیه داد.‌

شیپکا درباره شخصیت‌اش به هالیوود ریپورتر گفت:

ما شاهد تغییر بزرگی خواهیم بود. این تغییر خیلی بزرگ است اما کناره‌گیری سابرینا نیست، بلکه ورود سابرینا به چالش بزرگی است چون او برنامه خاصی دارد.

گویا فصل دوم ادامه همان روند خواهد بود و این تیزر سابرینا را نشان می‌دهد که به خدای فوق‌العاده‌ای تبدیل شده است. زلدا اسپلمن می‌پرسد: از کی تا حالا مشکی‌پوش و زننده شدی؟

شما خوانندگان عزیز می‌توانید تیزر تریلر فصل دوم را از اینجا مشاهده کنید:

راس لینچ (Ross Lynch)، میشل گومز (Michelle Gomez)، تاتی گابریل (Tati Gabrielle)، لوسی دیویس (Lucy Davis) و چنس پردومو (Chance Perdomo) دیگر بازیگران این سریال هستند.

خلاصه رسمی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا آمده:

ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا درباره منشا و ماجراجویی‌های سابرینا، نوجوان جادوگری است که داستان تاریک عصر امروزی است که سراسر ترس و وحشت و جادوگری است. این اقتباس سابرینا را در حالی نشان می‌دهد که سعی دارد با طبیعت دوگانه خود، نیم جادوگر و نیم انسان، به تعامل و صلح برسد؛ درحالی که در برابر نیروهایی مقاومت می‌کند که او و خانواده و دنیای روشن انسانی‌اش را تهدید می‌کنند.

 


منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.