ثبت نام فیلم سینمایی آشغال‌های دوست‌داشتنی برای بار ششم در جشنواره فیلم فجر

2 December 2018 - 15:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم سینمایی “آشغال‌های دوست‌داشتنی” در سال ۹۲ تولید آن انجام شد. این فیلم، فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن امیر یوسفی که اتفاقات بعد از انتخابات سال ۸۸ را نشان می‌دهد. این فیلم از ان سال موفق به کسب مجوز پخش نشد و پس از عوض شدن ریاست جمهوری، در دولت جدید نیز در گرفتن پروانه نمایش ناکام باقی ماند.

این فیلم از سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر، در این جشنواره ثبت نام کرد و تا کنون بعد از گذشت این سال‌ها، هنوز اجازه پخش و نمایش این فیلم را نداده‌اند.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به صورت زیر است:

شیرین یزدان‌بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر و شهاب حسینی.

حال در این روزها کارگردان فیلم “آشغال‌های دوست‌داشتنی”، درباره آخرین وضعیت فیلم خود گفت:

طی این شش سال، صبر من هیچ فایده‌ای نداشت و فیلم اکران نشد. به همین خاطر دوباره در جشنواره ثبت‌نام کردم.
سال گذشته به من گفتند در صورت انصراف از جشنواره فیلمت را اکران می‌کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده برای همین دوباره فیلمم را به جشنواره فیلم فجر می‌دهم تا شاید طلسم نمایشش بشکند.

فیلم “آشغال‌های دوست‌داشتنی” هیچ منع قانونی برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال ندارد و امیدواریم این‌بار دوباره با وعده اکران و یا تهدید مواجه نشویم و مردم بتوانند این فیلم را بعد از شش سال در جشنواره فیلم فجر ببینند. این فیلم در دوره‌های گذشته هیچگاه به طور رسمی بازبینی و رد نشده و از آنجایی که پروانه نمایشش سال گذشته صادر شده، می‌تواند در جشنواره شرکت کند.

در سال گذشته نیز قبل از دیده شدن فیلم از سوی هیات انتخاب به اصرار و با وعده اکران از سوی رئیس سازمان سینمائی و دبیر جشنواره و به قول دوستان برای حفظ «کیان سینما» از حضور در جشنواره انصراف داده شد. حتی نامه‌ای در خصوص قطعی بودن اکران فیلم به امضای سه نفر از مدیران رسید، ولی در یکسال گذشته این اتفاق نیفتاد و تدبیر دروغ بر امید اکران فائق آمد!

این فیلم طی شش سال گذشته در هیچ جشنواره خارجی به نمایش درنیامده چون از ابتدا تصمیم داشته و دارم که اولین نمایش فیلمم در ایران باشد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

Https://Www.Instagram.Com/Cinemafars.Official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.