رابرت دنیرو: فیلم The Irishman ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی در سینماها اکران می‌شود

3 December 2018 - 14:30

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) پس از خرید حق پخش فیلم‌های The Ballad of Buster Scruggs «تصنیف باستر اسکروگز» ساخته‌ی برادران کوئن (Coen brothers) و Roma «رم» ساخته‌ی آلفونسو کوارون (Alfonso Cuarón) به تفریح‌گاه کارگردانان بزرگ تبدیل شده است. اما این دلیل نمی‌شود فیلم‌های این کارگردان‌های بزرگ را فقط از طریق صفحه لپ تاپ تماشا کنید، البته این قضیه اشکالی هم ندارد. حالا که فیلم «رم» در حال اکران در سینماها است، خبرها حاکی از این است که فیلم مهم بعدی نتفلیکس یعنی The Irishman «مرد ایرلندی» ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) هم قبل از پخش در این شبکه در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت دنیرو (Robert De Niro) بازیگر این فیلم در جشنواره فیلم مراکش گفته است نتفلیکس با فیلم «مرد ایرلندی» آن‌طور که شایسته‌اش است رفتار می‌کند. دنیرو در این باره گفته است:

ما با نتفلیکس درباره‌ی فیلم صحبت کردیم. آن‌ها قرار است به روشی که شایسته‌ی این فیلم است با آن رفتار کرده و آن را در سینماها منتشر کنند، که شامل بهترین سالن‌های سینما می‌شود. آن‌ها ابتدا این فیلم را در بهترین سینماها اکران می‌کنند، بعد از آن مطمئن نیستم چه اتفاقی می‌افتد.

فیلم «مرد ایرلندی» براساس کتاب I Heard You Paint Houses «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی» نوشته‌ی چارلز براندت (Charles Brandt) نهمین همکاری اسکورسیزی و دنیرو است، که اولین بار سال ۱۹۷۳ در فیلم Mean Streets «خیابان‌های پایین شهر» همکاری خود را آغاز کرده بودند. در این فیلم دنیرو نقش فرانک “مرد ایرلندی” شیران، یک مقام رسمی اتحادیه‌ی کارگران و یک آدمکش مافیایی را بازی می‌کند که قتل جیمی هافا (Jimmy Hoffa) به او نسبت داده می‌شود. آل پاچینو (Al Pacino) بازیگر برنده‌ی اسکار، در اولین فیلمش به کارگردانی اسکورسیزی قرار است نقش جیمی هافا را بازی کند. در این فیلم همچنین آنا پاکین (Anna Paquin)، بابی کاناواله (Bobby Cannavale) و جو پشی (Joe Pesci) در اولین فیلمش پس از سال ۲۰۱۰ حضور دارند.

بخشی از تولید فیلم شامل جوان‌سازی برخی شخصیت‌ها به صورت دیجیتالی می‌شود، که بخش مهمی از بودجه‌ی ۱۴۰ میلیون دلاری که نتفلیکس برای این فیلم تامین می‌کند را به خود اختصاص داده است. دنیرو در این باره گفته است:

مارتین می‌خواست این فیلم را به بهترین شکل ممکن بسازد، بنابراین تصمیم گرفت ما را جوان‌تر نشان دهد.

فیلم‌برداری فیلم «مرد ایرلندی» در ماه مارس به پایان رسید و قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.