پخش Fantasy Island با هنرنمایی مایکل پنا در ۲۰۲۰

4 December 2018 - 00:12

سونی پیکچرز (Sony Pictures) و بلوم هاوس (Blumhouse) تاریخ پخش فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) را ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ تعیین کردند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فیلم مایکل پنا (Michael Pena) در نقش آقای رورک (Mr. Roark) هنرنمایی می‌کند. لیزا هیل (Lisa Hale) نیز نقش یکی از مهمان‌ها در جزیره‌ای را دارد که مردمش در ازای پرداخت پول برای فانتزی‌های مهمانان گذران زندگی می‌کنند. جیمی او.یانگ (Jimmy O.Yang) که قبلا در Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) بازی کرده بود، به همراه پورتیا دابل دی (Portia Doubelday)، مگی کیو (Maggie Q) و ریان هنسن (Ryan Hansen) از بازیگران این کار به شمار می‌روند.

مبنای فیلم Fantasy Island بر اساس سریال تلویزیونی مشابه‌ایست که بین سال‌های ۱۹۷۷-۱۹۸۴ در هفت فصل از شبکه ABC با درون مایه‌های عمدتا تیره،تاریک و مرموز و پدیده‌های ماورا الطبیعه (سوپر نچرال) پخش می‌شد.

نقش آقای رورک رادر سریال تلویزیونی، ریکاردو مونتالبان (Ricardo Montalban) بازی می‌کرد. و آن نمایش تلویزیونی محبوب واقع شد به علت این‌که هم‌دست آقای رورک (با بازیگری هرو ویلچایز) در آغاز هر اپیزود برای اعلام ورود گروه جدید مهمان‌ها ناقوس برجی را به صدا درمی‌آورد و با فریاد می‌گفت: “Ze plane! Ze plane”.

سازنده فیلم Truth or Dare (جرئت یا حقیقت) آقای جف وادلو (Jeff Wadlow) در حال کارگردانی این فیلم است،و با هم‌کاری فیلم نامه‌نویسان Truth or Dare از جمله کریس روچ (Chris Roach) و ژیلیان جاکوبز (Jillian Jacobs) متن این کار را آماده می‌کنند. جیسون بلوم (Jason Blum) تهیه‌کنندگی فیلم را عهده‌دار است در حالی که وادلو نیز تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

فیلم Fantasy Island اولین فیلمی‌ست که قرار است ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ پخش شود.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.