بری لارسون به فیلم I’m Thinking Of Ending Things محصول نتفلیکس پیوست

4 December 2018 - 12:00

بری لارسون (Brie Larson) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار که تا چند ماه دیگر او را در فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel «کاپیتان مارول» خواهیم دید، به فیلم I’m Thinking Of Ending Things محصول نتفلیکس (Netflix) به نویسندگی و کارگردانی چارلی کافمن (Charlie Kaufman) پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم براساس رمانی از ایان رید (Iain Reid) داستان جیک را دنبال می‌کند که به همراه نامزدش (با بازی لارسون) که می‌خواهد رابطه‌اش را با جیک به هم بزند، برای ملاقات با والدینش به مزرعه‌ی دورافتاده‌ی آن‌ها سفر می‌کند. وقتی جیک یک مسیر انحرافی انتخاب کرده و نامزدش را رها می‌کند، مخلوطی از تنش‌های ملموس، مسائل روانشناسی و وحشت مطلق به وجود می‌آید.

کافمن، ایان رید، آنتونی برگمن (Anthony Bregman) و استفانی آزپیازو (Stefanie Azpiazu) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

بری لارسون که در سال ۲۰۱۶ برای فیلم Room «اتاق» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برده بود، علاوه بر فیلم «کاپیتان مارول» در فیلم درام Just Mercy نقش مقابل مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) را بازی می‌کند. لارسون در این فیلم دوباره با دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) کارگردان فیلم Short Term 12 «مرکز موقت شماره ۱۲» همکاری خواهد کرد.

«کاپیتان مارول» در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. این فیلم داستان کارول دانورز (با بازی لارسون) را حین تبدیل شدنش به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان‌های دنیا روایت می‌کند. وقتی جنگ کهکشانی بین دو نژاد بیگانه (فضایی) به زمین می‌رسد، دانورز خودش و عده‌ی کمی از متحدانش را در مرکز یک آشوب پیدا می‌کند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.