دومین تریلر کاپیتان مارول از راه رسید

4 December 2018 - 12:02

دومین تریلر فیلم استودیو مارول با درخشش بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دانورز، خلبان جنگنده‌ای که تبدیل به ابرقهرمانی می‌شود و با نیک فری جوان (با بازی ساموئل ال. جکسون) همکاری می‌کند تا با خطر خارجی مبارزه کنند، امروز منتشر شد. کاپیتان مارول وقایع سال ۱۹۹۰ را به نمایش در می‌آورد و شماری از بازیگران مارول برای بازی در نقش‌هایشان برمی‌گردند مانند لی پیس از نگهبانان کهکشان و دیمون هانسو و فیل کولسون. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران کاپیتان آمریکا، جود لا (Jude Law) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) هستند که اخیرا این پروژه را “بزرگترین لحظه‌ی عمر مارول” نامیده‌اند.

تریلر جدید فیلم جستجوی عمیق جکسون فری در گونه‌های شیطانی Krull و میراث کری را نشان می‌دهد. و همچنین نگاهی بر حرکات اکشن کاپیتان مارول و پرواز بر فراز آسمان و مبارزه با کشتی‌های دشمن دارد.

یکی از بازیگران این فیلم به هالیوود ریپورتر گفت:

فکر می‌کنم با چیز خاصی مواجه هستیم و همه چیز مرهون فیلم‌نامه خوبِ فیلم است.

طرفداران اولین بار کاپیتان مارول را در ماه آوریل در فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت دیدند، در حالیکه صحنه‌های بعدی که نیک فری از پیجر برای ارتباط با قهرمانی استفاده می‌کند که در گوشه‌ای از کهکشان جواب نمی‌دهد.

آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) این فیلم را کارگردانی کردند که ۸ مارس (۱۷ اسفند) راهی سینماها می‌شود. لارسون نقش کاپیتان مارول را چند هفته بعد در انتقام‌جویان ۴ ایفا می‌کند که سوم مه اکران می‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.