دیلن اوبرایان صداگذاری شخصیت بامبلبی را در فیلم Bumblebee برعهده دارد

4 December 2018 - 12:30

شخصیت بامبلبی صدای خود را پیدا کرد. دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) بازیگر سریال Teen Wolf «تین ولف» و سری فیلم‌های Maze Runner «دونده هزارتو» صداپیشگی شخصیت بامبلبی را در فیلم مستقل Bumblebee «بامبلبی» در دنیای Transformers «تبدیل شوندگان» برعهده خواهد داشت. این فیلم به کارگردانی تراویس نایت (Travis Knight) که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد، اولین فیلم این فرنچایز است که در آن صدای بامبلبی را خواهیم شنید. در فیلم‌های قبلی این فرنچایز این تبدیل شونده‌ی زرد و مشکی مجبور بود از طریق رادیوی ماشینش با دیگران ارتباط برقرار کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم «بامبلبی» که در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌شود، هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) نقش چارلی را بازی می‌کند که در آستانه‌ی ۱۸ سالگی و وقتی می‌خواهد جایگاه خودش را در دنیا پیدا کند، بامبلبی را پیدا کرده و او را احیا می‌کند. جان سینا (John Cena)، خورخه لندبورگ جونیور (Jorge Lendeborg Jr)، جان اورتیز (John Ortiz)، جیسون دراکر (Jason Drucker)،‌ پاملا ادلون (Pamela Adlon) و استفان اشنایدر (Stephen Schneider) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم‌نامه‌ی فیلم توسط کریستینا هادسون (Christina Hodson) و کلی فرمون کریگ (Kelly Fremon Craig) نوشته شده است. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، تام دی‌سانتو (Tom DeSanto)،‌ دان مورفی (Don Murphy) و مایکل بی (Michael Bay) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)،‌ برایان گلدنر (Brian Goldner)، مارک واریدیان (Mark Vahradian) و کریس بریگام (Chris Brigham) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.